آمار املاک خالی کشور غلط و مناسب با درخواست بازار نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 135
نویسنده : omid

آمار سرشماری نفوس و مسکن از وجود تعداد 2.5 میلیون خانه خالی در کشور خبر می دهد. گزارش ایسنا در رابطه با عدم تطبیق تعداد خانه های خالی در کشور و تقاضای موجود در بازار می باشد. البته در جایی اشاره شده است تعداد خانه های خالی در کشور و آمار گفته شده در رابطه با آن غلط است.

خانه های موجود در تهران بیشتر تحت عنوان خانه های لوکس می باشند. خانه های لوکس و ویلاهای لوکس تهران، از قدرت خرید افراد به دور هستند و بسیاری از افراد توانایی خرید این املاک مسکونی را ندارند. در حال حاضر تعداد 490 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد.

آمار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با املاک مسکونی و منازل مسکونی خالی در تهران درست نیست. گفته می شود تعداد زیادی از خانه های خالی در تهران به عنوان خانه دوم هستند. از طرفی تعدادی از این املاک مسکونی و منازل مسکونی، برای مدت زمانی کوتاه خالی از سکنه هستند.

مدیر علمی طرح جامع مسکن در رابطه با تعداد منازل مسکونی خالی در کشور عنوان می نماید: در میزان خانه های خالی در کشور اغراق شده است. ویلاهای مسکونی در تهران عمدتا در مناطق لواسان، دماوند و نیز واحدهای مسکونی فله ای ساخته شده در منطقه 22 تهران می باشد.

وزیر راه و شهرسازی تعداد زیادی از خانه های خالی موجود در کشور را در نتیجه ی اجرای غلط برخی پروژه های مسکونی مانند پروژه مسکن مهر می داند. تعداد زیادی از خانه های مسکونی و واحدهای مسکونی در مسکن مهر در بیابان ها ساخته شده اند و فاقد متقاضی خرید مسکن می باشند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com