وعده های مختلف برای اتمام مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid

باشگاه خبرنگاران در ربطه با زمان اتمام وادهای مسکونی در پروژه مسکن مهر می نویسد. وعده های ضد و نقیض موجود در رابطه با مسکن مهر و زمان اتمام واحدهای مسکونی در این پروژه داده شده است. دولت در رابطه با میزان پیشروی پروژه های مسکونی طی زمان و موعد اتمام این پروژه مسکونی، صحبت ها و وعده های مختلفی ارائه داده است.

در ابتدای دولت یازدهم بیان می شد پروزه مسکن مهر پروژه مسکونی است که چند دولت بعد را هم اسیر خود خواهد کرد. در سال گذشته وعده ی اتمام واحدهای مسکونی و اتمام ساخت و ساز واحدهای مسکونی داده شد. اما این وعده ی داده شده در سال 95 در رابطه با اتمام واحدهای مسکونی و تکمیل املاک مسکونی محقق نگردید. اما وزیر راه و شهرسازی قول داده است واحدهای مسکونی در این پروژه به اتمام برسند و تا پایان دولت یازدهم شاهد افتتاح واحدهای مسکونی در پروژه مسکن مهر باشیم.

در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بسیاری از افراد رضایت زیادی داشتند. افرا زیادی که طعم تلخ اجاره نشینی را کشیده بودند، می توانستند واحدهای مسکونی مورد نیاز خود را خریداری کنند. اتفاقی که تا چندی پیش برای افراد نمی توانست محقق شود و به انجام برسد.

مسکن مهر برای مدت 10 تا 12 سال است ک چند دولت را درگیر خود نموده است. تا امروز وعده های مختلفی برای اتمام آن داده شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم می توان پایان اتمام واحدهای مسکونی و ساخت و ساز منازل مسکونی را تا پایان دولت یازدهم دید یا نه.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com