کم‌توجهی بازار مسکن به معاملات آپارتمان‌های نوساز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 402
نویسنده : omid

آمارها و اطلاعات خرید و فروش آپارتمان مسکونی نشان میدهد، فروش آپارتمانهای قدیمیساز در تهران با سن بنای بین 16 تا 20 سال در مقایسه با سال گذشته حدود 32 درصد افزایش داشته است. تجزیه و تحلیل معاملات خرید مسکن در تهران در دی ماه 95 مشخص میکند خرید خانههای قدیمیساز با متراژهای متوسط در تهران متقاضیان بیشتری نسبت به واحدهای نوساز با متراژ کوچک دارد.

بررسیها مشخص میکند در دی ماه سال جاری، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران 4 میلیون و 360 هزار تومان بوده است و این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش 11 درصدی داشته است. میزان معاملات خرید مسکن نیز در طی این یک سال حدود 8 درصد افزایش داشته است. همچنین فروش آپارتمانهای کهنهساز در تهران نسبت به سال گذشته حدود 8 ممیز 6 درصد بیشتر اعلام شده است.

براساس استانداردهای مربوط، میتوان ساختمانها را در پنج دسته قرار داد: آپارتمانهایی با عمر بین 0 تا 5 سال، نوساز، آپارتمانهای با عمر بین 5 تا 10 سال، میانسال، آپارتمانهای 10 تا 15 سال سالخورده، ساختمانهایی با عمر 16 تا 20 سال کهنهساز و ساختمانهای بیشتر از 20 سال در ردهی گلنگی قرار میگیرند.

یکی از دلایل گرمتر شدن بازار خرید و فروش آپارتمانهای قدیمیساز این است که واحدهای کهنهساز حدود پانزده الی بیست درصد ارزانتر از واحدهای نوساز معامله میشود، از طرفی هزینهی تعمیرات آپارتمانهای کهنهساز با متراژ متوسط خیلی کمتر از هزینهی خرید آپارتمانهایی با متراژ کوچک است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com