خرید خانه و آپارتمان های قدیمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 149
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای خروج مناسب از دوران سکونی و عدم خرید و فروش مسکن به دوران رونق به شکل مناسب و تعداد معاملات مناسب برای خرید و فروش املاک باید تعداد معاملات انجام شده در این زمینه برای خرید و فروش خانه را به شکل مناسب ارزیابی کرد و برنامه ریزی های مناسبی را در این زمینه انجام داد.

انواع خانه و آپارتمان به شکل های مختلف در شرایط مختلف ساخت و با ویژگی و امکانات مختلف دارای قیمت های متنوعی می باشند و انواع قیمت برای فروش و معامله ساختمان های گوناگون در انواع واحدها و خانه های نوساز و قدیمی با یکدیگر فرق می کند. زمانی که قدرت اقتصادی اقشار مختلفی از مردم برای خرید خانه کم می شود و متقاضیان با کمبود بودجه در این زمینه مواجه می شوند در نهایت به سمت خرید خانه و آپارتمان های قدیمی تر و یا چند سال ساخت با قیمت پایین تر روی می آورند.

خانه ها و واحدهای مسکونی که چند سال از عمر آنها گذشته و قدیمی شده باشد در نهایت دارای قیمتی کمتر برای فروش هستند و ارزش این املاک پایین تر می آید و در نتیجه با قیمتی پایین تر معامله می شوند. خانه هایی که ارزش بالایی از نظر فروش دارند عموما در طیف خانه های نوساز و یا سال ساخت کمتر قرار می گیرند.

خرید هر نوع از واحدهای مسکونی در تنوع بالا و یا املاک با قیمت های مختلف از عوامل متعددی برای تعیین ارزش آنها متاثر می شود و یکی از این عوامل مهم بحث قدمت ساختمان مورد نظر می باشد . قدمت و سال ساخت در مورد ساختمان های مختلف امری مهم تلقی می گردد.

خرید واحدهایی مسکونی با قیمت پایین تر برای بسیاری از متقاضیان انتخابی مناسب می باشد از این رو اقدام به خرید این نوع از املاک می نمایند و می توان این املاک را با قیمت و ویژگی هایی متناسب با قیمت پایین خریداری نمود.

کلمات کلیدی: انواع املاک، خرید واحدهای مسکونی، املاک با قیمت مختلف، ساختمان های مختلف، خانه و واحدهای مسکونی، خانه های نوساز، خرید خانه، آپارتمان های قدیمی تر، انواع خانه و آپارتمان، بازار مسکن




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com