ایجاد فضای مناسب با استفاده از رنگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 173
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای بسیاری از افراد فضای کوچک خانه یا آپارتمانی که دارند ناراحت کننده می باشد و می خواهند که در این زمینه تمهیداتی مناسب را به کار ببرند. برای این که فضای داخلی منزل به اندازه مناسبی به نظر برسد و دلباز و بزرگتر نشان بدهد می توان از چند نکته کلیدی استفاده کرد. 

برای فضای داخلی در آپارتمان هایی با فضای کم استفاده درست و مناسب از رنگ ها مهم می باشد و رنگ ها نقش بسیار زیادی در بزرگتر و مناسب تر نشان دادن فضای داخلی و محیط دارند. انتخاب رنگ مناسب برای فضاهای کوچک بسیار مهم می باشد و اگر به این امر به شکل مناسبی توجه نشود در نهایت یک فضای مرده و یا کوچکتر ایجاد خواهد شد.

انواع مختلف از رنگ ها از نظر درخشندگی و همین طور شفافیت با یکدیگر متفاوت می باشند و بهترین انتخاب از بین رنگ ها برای نشان دادن بزرگی در فضا انتخاب رنگ های روشن می باشد.

رنگ های روشن به طور کلی دارای درخشندگی زیادی می باشند و از این رو سبب می شوند که فضای انتخابی برای طراحی بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد. چون رنگ های روشن سبب انعکاس مناسب نور در فضا می شوند از این رو فضا زنده تر دیده می شود و یک ترکیب مناسب در فضای داخلی خانه ایجاد می شود. مصالح مختلف استفاده شده نیز اگر دارای رنگی روشن باشند در نهایت یک فضای خوب و مناسب خلق خواهد شد. به هر ترتیب انتخاب و هارمونی مناسب برای رنگ ها می تواند محیطی زنده و مناسب را برای خانه خلق کند.

کلمات کلیدی: فضای داخلی خانه، فضای داخلی آپارتمان، فضاهای کوچک، فضای کوچک آپارتمان، فضای داخلی منزل، فضای خوب و مناسب خانه، محیط زنده در خانه، آپارتمان با فضای کم

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com