کاهش رکود در بازار معاملات ملکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 135
نویسنده : omid

 

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

چه زمان می توان گفت که بازار مسکن و معاملات ملکی از رکود خارج شده است و تحرک و جنب و جوش در بازار مسکن و خرید و فروش خانه مشاهده می شود؟ عموما زمانی که تعداد معاملات مسکن زیاد شود و خرید و فروش واحدهای ساختمانی و واحدهای مسکونی و آپارتمان ها رونق بیشتری پیدا کند و خرید هر نوع ملک از جمله خانه و آپارتمان و حتی خرید برج های مسکونی و باغات و زمین زیاد شود و تعداد واحدهای کلید نخورده و خالی نیز کمتر شود در این صورت بازار معاملات مسکن در حال خروج از رکود می باشد.

با رونق یافتن و مناسب شدن بازار معاملات مسکن و ساخت و ساز بیشتر، به طبع اشتغال زایی در ایران بیشتر ایجاد می شود و عده زیادی مشغول به کار می شوند و باید اقداماتی صورت بگیرد تا نتیجه ای مطلوب پدید آید و همه خریداران و فروشندگان املاک بتوانند از حیث معاملات صورت گرفته احساس رضایت داشته باشند.

اگر بتوان بافت های فرسوده و قدیمی را به شکل مناسبی بهسازی و بازسازی کرد و همین طور در مورد بافت های تاریخی نیز بتوان چنین اقداماتی انجام داد می توان شاهد ایجاد تحرک و بهتر شدن بازار در زمینه املاک بود.

البته وام های مسکن و تسهیلات در این مورد که برای خرید مسکن در اختیار افراد قرار داده شده  تا حدودی سبب افزایش قدرت خرید برای جوانان و اقشار کم درآمدتر شده و به همین ترتیب از همین خرید و فروش می توان شاهد تحرک در بازار آینده مسکن بود.

کلمات کلیدی: بافت های فرسوده، خرید مسکن، وام مسکن، بازار معاملات مسکن، فروشندگان املاک، ساخت و ساز، خرید ملک، برج های مسکونی، بازار مسکن، خرید و فروش واحدهای ساختمانی،واحدهای مسکونی

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com