ساختمان سازی با تعداد مازاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 122
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

ساخت و ساز واحدهای مسکونی و به طور کلی ساختمان سازی در کلان شهرها و شهرهای بزرگ و بالا بودن قیمت مسکن در این شهرها سبب مازاد عرضه مسکن در سال های اخیر و خوابیدن سرمایه و بدون استفاده ماندن سرمایه و هزینه های مصرفی در ساختمان سازی سبب شد که  امر ساخت و ساز به شکلی محسوس متوقف شده و تعداد واحدهای خالی ساختمانی روز به روز افزایش یافته و بی تحرکی در بازار مشاهده گردد.

با گسترش پیدا کردن مناطق خالی از سکنه و به فروش نرفته و آپارتمان های نوساز کلید نخورده و واحدهای مسکونی خالی و ساخت واحدهای مسکونی مازاد با عرضه زیاد، اتفاق مناسبی در بازارمعاملات مسکن  و به طور کلی این صنعت نیست و از این رو باید به دنبال راه هایی برای افزایش معاملات مسکن بود.

ساخت و ساز مازاد و اضافه بر سازمان سبب کاهش قیمت مسکن نشده چون بسیاری از این واحدهای مازاد بر عرضه و خانه های نوساز مازاد در مناطق شمالی و گران قیمت شهرهای بزرگی مانند تهران واقع شده اند و امکانات لوکس و مجلل به کار رفته در این مناطق سبب بیشتر شدن قیمت این خانه ها شده است و در نهایت این خانه ها را نمی توان با قیمتی پایین به فروش رساند.

اگر ساخت و ساز توزیع مناسب و متعادلی در شهرهای مختلف و مناطق مختلف داشت و کنترل بر ساخت و ساز با توزیع در قسمت های مختلف صورت می گرفت در نهایت قیمت مناسب برای خرید و فروش واحدهای مسکونی بیش از پیش مشاهده می ش و این سکون و رکود در بازار مسکن به این شدت اوج نمی گرفت.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، خرید و فروش واحدهای مسکونی، رکود بازار مسکن، کاهش قیمت مسکن، خانه های نوساز، بازار مسکن، آپارتمان های نوساز، افزایش معاملات مسکن، واحدهای مسکونی، قیمت مسکن، عرضه مسکن

منبع خبرhttp://www.khabaronline.ir/detail/674256/Economy/house

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com