افزایش مقدار کم قیمت اجاره بها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 116
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با مشاهده معاملات صورت گرفته مسکن در سال های متمادی با گران شدن قیمت خانه و بالا رفتن قیمت  خرید و فروش و تحرک در بازار مسکن شاهد وجود تورم و بالا رفتن اجاره بها و نرخ رهن و اجاره در مورد خانه ها و ساختمان های اجاره ای بوده ایم.

بازار مسکن با رکودی که در سال های اخیر بر آن حاکم می باشد و تعداد کم خرید و فروش خانه که در این زمینه صورت می گیرد دارای تورم و بالا رفتن قیمت اجاره در سال جاری نمی باشد.

یکی از عواملی که خیلی زیاد بر روی قیمت تعیین شده اجاره خانه تاثیر می گذارد قیمت خانه و ساختمانی است که برای فروش در نظر گرفته شده است و هر اندازه که خانه خریداری شده با قیمتی بالاتر خریداری شود با قیمتی بالاتر برای اجاره واگذار می گردد.

خانه های شیک و لوکس تر خصوصا در مناطق یک شهرداری وبا تجهیزات مجلل و گران قیمت برای رهن و اجاره گران تر هستند و در نتیجه می توان واحدهای مسکونی معمولی تر را با قیمتی مناسب تر رهن و اجاره کرد که البته سایر امکانات در زمینه خانه های معامله شده در نهایت بر قیمت اجاره بها نیز موثر خواهد بود.

در سال جاری با توجه به تحرک بازار رهن و اجاره که به مقداری قابل مشاهده است و در فصل مناسب که اغلب تابستان می باشد افزایش قیمت اجاره 7 تا 10 درصد پیش بینی می شود و افزایش قیمت بیش از این وجود نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: بازار رهن و اجاره، تحرک بازار رهن، خانه های شیک، خانه های لوکس، واحدهای مسکونی، قیمت اجاره بها، خانه خریداری شده، قیمت اجاره خانه، بازار مسکن، قیمت خانه، تحرک بازار مسکن، گران شدن خانه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com