متراژ خانه برای اجاره و رهن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 97
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در بازار رهن و اجاره خانه های مختلف در نظر گرفته شده دارای شرایط مختلفی می باشند که از واحدهای مسکونی کوچک تا آپارتمان های بزرگ دارای تنوع می باشند و دارای متراژ کم تا زیاد هستند.

برای این که خانه مورد نظر از نظر قیمتی هماهنگ با مبلغ اجاره در مورد آن باشد باید با متراژ خانه هماهنگ در نظر گرفته شود و یکی از عواملی که بر قیمت رهن و اجاره موثر است متراژ خانه و بزرگی و کوچکی آن می باشد که در نهایت سبب بیشتر یا کمتر شدن مبلغ اجاره بها می شود.

در پایتخت بیشترین تعداد تقاضا برای اجاره کردن خانه در مرکز شهر می باشد و بیشترین خانه هایی که مورد اجاره واقع می شوند بین متراژ 50 تا 80 متر می باشد و این متراژ بیشترین طرفداران را دارد.

برای رهن و اجاره خانه می توان مناطق مختلف از پایتخت و شهرهای مختلف را در نظر داشت و با توجه به شرایط محیطی و مناسب، قیمت خانه را مورد بررسی قرار داد.

هر اندازه که خانه ای که برای اجاره در نظر گرفته می شود دارای وسعت بزرگتری باشد و در منطقه ای مناسب تر و خوب تر واقع شده باشد در نهایت قیمت رهن و اجاره آن بالاتر می رود چون در واقع قیمت فروش آن خانه بالا می باشد و در نهایت وقتی قیمت خرید خانه بیشتر باشد در نهایت اجاره بها نیز بیشتر می شود.

کلمات کلیدی: رهن و اجاره، قیمت خرید خانه، اجاره بها، رهن و اجاره خانه، اجاره خانه، قیمت رهن و اجاره، متراژ خانه، وسعت خانه، واحدهای مسکونی کوچک، آپارتمان های بزرگ، بازار رهن و اجاره، خانه های مختلف




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com