عرضه مسکن و ساخت و ساز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 113
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در زمانی که تسهیلات مسکن برای بخش ساخت و ساز وجود داشت بسیاری از سرمایه گذاری ها در شهرهای بزرگ برای ساخت و ساز استفاده شد و یک سوم از این سرمایه گذاری و یا عرضه مسکن در تهران و شهرهای بزرگ صورت پذیرفت.

البته نوع خانه ها و واحدهای ساخته شده در تهران در مناطق شمالی شهر اتفاق افتاد که با قیمتی بالا ساخته می شدند و در نهایت قیمت بالایی برای فروش خانه در نظر گرفته می شد.

این توزیع نامناسب ساخت و ساز در زمینه خانه و مسکن به خصوص در نواحی شمالی تهران سبب ساخت واحدهای لوکس تر بود که قیمت معامله آنها بالا می باشد و توزیع نامناسبی از لحاظ عرضه مسکن در نواحی جنوبی و مرکزی را در برداشت.

در نهایت با این توزیع نامتعادل مسکن و ساخت و ساز در نهایت قیمت مسکن بالا رفت و قدرت خرید برای واحدهای مختلف کاهش پیدا کرد از این رو واحدهای مسکونی به تعداد زیادی در انواع مختلف لوکس و مدرن و حتی معمولی بدون مشتری باقی ماندند.

با توجه به بالا رفتن تعداد خانه های لوکس متراژ خانه های ساخته شده نیز بالاتر رفت و این عامل نیز به همراه سایر عوامل سبب کاهش بیشتر قدرت خرید مردم برای خانه شد.

کلمات کلیدی: خانه های لوکس، قدرت خرید خانه، توزیع نامتعادل مسکن، ساخت و ساز، قیمت مسکن، واحدهای مسکونی، عرضه مسکن، خانه و مسکن، فروش خانه، خانه و واحدهای ساخته شده، نوع خانه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com