ظرفیت افزایش قیمت اجاره بها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 98
نویسنده : omid

 



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

افزایش قیمت اجاره بها هر ساله طبق درصد خاصی با افزایش قیمت مسکن مرتبط بوده و با توجه به تعداد بالای تقاضا در این مورد می توان درصد قابل توجهی از افزایش اجاره بها را در این مورد مشاهده نمود.

افزایش اجاره بها در سال جاری خیلی زیاد نیست و به طور نسبی ثابت می باشد و افزایش اجاره در شهرهای بزرگ و کلان شهرها حدود 7 تا 10 درصد می باشد و گفته می شود که شهرهای کوچک ظرفیت افزایش اجاره بها را ندارند.

از آنجایی که با افزایش تعداد مستاجران مواجه هستیم اگر تعادل قیمتی وجود داشته باشد این امر می توان برای مستاجران امیدوارکننده باشد و ثبات در بازار اجاره و افزایش پیدا نکردن قیمت اجاره بها سبب می شود که آینده این بازار را در امر رهن و اجاره پیش بینی کرد.

رشد تعداد مستاجران در سال های اخیر نشان می دهد که تعادل بین تعداد عرضه و تقاضای مسکن ایجاد شده در بازار مسکن وجود ندارد. تعداد خانه و واحدهای مسکونی با قیمت بالا سبب خالی ماندن آنها شده و تعداد مستاجرانی که قدرت خرید خانه هایی با توزیع نامناسب کاهش پیدا کرده است.

به هر صورت هر اندازه که قیمت فروش خانه با ثبات بهتری پیش برود و در این زمینه شاهد گران شدن خانه نباشیم قیمت اجاره نیز با ثبات بیشتری حرکت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: قیمت فروش خانه، گران شدن خانه، واحدهای مسکونی، تعداد خانه، قدرت خرید خانه، قیمت اجاره بها، بازار اجاره، رهن و اجاره، افزایش اجاره بها، افزایش قیمت مسکن، ثبات بازار اجاره، خرید خانه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com