شاخص مهم در تعیین قیمت اجاره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 88
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

قیمت اجاره خانه با متغیرهای مختلفی در ارتباط می باشد و با متغیرهای گوناگون  مانند اقتصاد کلان کشوربالا و پایین می شود و این نوسان قیمتی در مورد اجاره خانه به عوامل گوناگون بستگی دارد. عوامل و شاخص های متعدد می تواند تاثیرگذار بر قیمت نهایی اجاره خانه باشد.

خانه های گوناگون و واحدهای مسکونی مختلف با شرایط گوناگون قیمت هایی متنوع برای اجاره بها دارند و طبق نظر برخی از مالکان این واحدها با قیمت رهن بیشتر و اجاره کمتر و یا رهن کامل اجاره داده می شوند.

خانه هایی که قیمتی بالاتر دارند و با قیمت بیشتری خرید و فروش می شوند در نهایت اگر برای اجاره در نظر گرفته شوند قیمت اجاره بهای بالاتر خواهند داشت.

یکی از شاخصه هایی که با اجاره بها و میزان بالا بودن و یا پایین بودن آن در ارتباط می باشد قیمت خانه و نوع خانه مورد نظر می باشد و خانه ای که قیمت بالا باشد با قیمت بالا رهن و اجاره داده می شود.

اگرچه که قیمت خرید و فروش خانه افزایش زیادی نداشته و تقریبا ثابت بوده است انتظار می رود که اجاره خانه نیز با قیمتی ثابت باقی بماند اما مشاهده می شود که با وجود معیارهایی نظیر نرخ تورم، مقدار سود بانکی و میزان تقاضا و رقابت برای مستاجرین در مناطقی که پرتقاضا می باشند تعادل قیمتی اجاره خانه به هم می خورد و در نتیجه بالا می رود.

کلمات کلیدی: قیمت خانه، خرید و فروش خانه، نرخ تورم، تعادل قیمتی اجاره، اجاره خانه، نوع خانه مورد نظر، اجاره بها، رهن و اجاره، خانه قیمت بالا، قیمت اجاره بها، خانه های گوناگون، واحدهای مسکونی،قیمت اجاره خانه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com