معامله املاک و خرید و فروش خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 157
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید و فروش خانه و به عبارتی بازار داد و ستد مسکن و املاک در وضعیت رکود-رونق قرار دارد و و از طرفی شاهد وجود معاملات مسکن و خرید و فروش خانه هستیم ولی تعداد این معاملات خیلی زیاد نمی باشد و نمی توان گفت که بازار مسکن از رکود کامل خارج شده است و وارد دوره پیش رونق شده است.

بازار معاملات مسکن و خرید و فروش در حال پیشروی می باشد و کم کم در حال مشاهده رونق معاملات می باشیم و این بازار مسکن زمانی از رکود کامل خارج می شود که پیشرفت چشمگیری در تعداد معاملات صورت بگیرد و افزایش تعداد این معاملات در حدی باشد که بتوان شاهد ساخت و ساز بیشتر در مورد مسکن بود.

خرید و فروش آپارتمان و به طور کلی خرید و فروش واحدهای مسکونی در حدی می باشد که مانند دوره رکود نیست و تا آن حد ثابت نمی باشد و به حدی افزایش نداشته است که بتوان گفت بازار مسکن در حالت رونق کامل قرار دارد.

به هر ترتیب با تعداد بیشتر معاملات و خرید و فروش بیشتر خانه و آپارتمان های موجود و واحدهای مسکونی می توان مشاهده کرد که بازار رکود مسکن کم کم به سوی رونق یافتن در حرکت می باشد و این حرکت در دوره های بعدی با افزایش تعداد معاملات سبب شکوفایی بازار معاملات مسکن خواهد شد.

کلمات کلیدی: خرید و فروش خانه، آپارتمان های موجود، واحدهای مسکونی، بازار رکود مسکن، بازار معاملات مسکن، خرید و فروش واحدهای مسکونی، رونق معاملات، ساخت و ساز مسکن، بازار داد و ستد مسکن، فروش خانه

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com