کاهش خرید و فروش خانه های نوساز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 103
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای انجام انواع معاملات ملکی و افزایش یافتن آنها باید عرضه و تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی تا میزان زیادی با یکدیگر تناسب داشته باشند و هر اندازه تقاضا برای خرید بالاتر می رود عرضه نیز بالاتر خواهد رفت اما در مورد خرید و فروش مسکن و واحدهای مسکونی می توان گفت چون کاهش تقاضا در سال های اخیر برای خرید خانه وجود داشته و این امر سبب شده که بسیاری از واحدهای نوساز دست نخورده باقی بمانند و متقاضی برای خرید آنها وجود نداشته باشد.

رکود درخرید و فروش واحدهای نوساز و به عبارتی واحدهای کلید نخورده دیده می شود و متقاضیان برای خرید این واحدها به دلایل مختلفی اعم از کمبود بودجه و هزینه به مقدار کافی جهت خرید و یا بالا بودن قیمت ملک مورد نظر برای خرید قادر به انجام معاملات نمی باشند.

بسیاری از این واحدهای کلید نخورده به دلیل سرمایه گذاری های زیاد و خالی ماندن توسط مالکان اجاره داده شده اند تا قسمتی از سرمایه خوابیده زنده شود  اما به هر صورت شاهد سقوط بازار این نوع از املاک می باشیم.

 سقوط فروش و کاهش معامله واحدهای نوساز سبب شده که کاهش قیمت در آنها وجود داشته باشد و این تغییرات قیمتی و کاهش دادن آنها شاید در برخی موارد باعث ایجاد خرید و فروش و تحرک در معامله این املاک شود اما به هر ترتیب با افزایش قدرت خرید عامه مردم برای تامین مسکن و ترجیحا واحدهای نوساز می توان شاهد تغییراتی در این زمینه از تابستان گذشته بود.

در حالی که تقاضای موثر برای خرید واحدهای نوساز کم شده است از این رو ساخت و ساز هم کاهش پیدا کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را دیگر در این امر به کار نمی گیرند. با افزایش فروش بیشتر شاهد ساخت و ساز املاک نو و مناسب خواهیم بود.

کلمات کلیدی: خرید واحدهای نوساز، ساخت و ساز، املاک نو، واحدهای نوساز، خرید و فروش املاک، فروش واحدهای نوساز، تامین مسکن، خرید و فروش واحدهای نوساز، معاملات ملکی، فروش مسکن

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com