طراحی خوب ساختمان با سیستم تهویه مناسب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 148
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در هنگام خرید ملک و ساختمان مسکونی یکی از نکاتی که در ساختمان ها و خانه های مختلف به چشم می خورد نوع تهویه و سیستم جریان هوا می باشد که در ساختمان طراحی شده است و هر اندازه این سیستم جریان هوا به داخل ساختمان و ورود و خروج هوا بهتر باشد ساختمان و یا خانه مورد نظر تهویه مناسب تر و مطلوبی دارد.

تهویه مناسب باعث می شود که جریان هوای تازه در داخل فضای خانه به وجود آید و از این بابت خانه همیشه دارای هوای تازه می باشد. اگرچه نفوذ هوا به داخل ساختمان از شیارهای موجود در درب و پنجره نیز صورت می گیرد و درزهای موجود در آنها سبب تهویه و ورود هوا به داخل ساختمان می شود و باز گذاشتن درب و پنجره نیز می تواند سبب جریان یافتن هوا در داخل خانه شود.

در مواردی برای جریان یافتن بهتر هوا و تهویه مناسب به داخل ساختمان و داخل خانه می توان از فن استفاده کرد و فن سبب می شود گردش هوا بهتر و بیشتر صورت بگیرد. سیستم های تهویه مطبوع که برای ساختمان های مسکونی طراحی و تعبیه می شوند می توانند هوای تازه را جذب کرده و هوای آلوده را خارج کنند.

با وجود تهویه خوب و مناسب هوای تازه در داخل ساختمان، فضای داخلی ساختمان به شکل مطبوعی ایجاد شده و در نتیجه هوای گرفته در داخل خانه وجود ندارد و هوای سنگین به صورت ساکن در ساختمان باقی نمی ماند.

کلمات کلیدی: تهویه خوب و مناسب، فضای داخلی ساختمان، داخل ساختمان، جریان هوا، خرید ملک، خانه های مختلف، سیستم جریان هوا، داخل خانه، جریان یافتن هوا، خانه مورد نظر، هوای تازه در ساختمان، ساختمان مسکونی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com