زمان خوب و مناسب برای معامله املاک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به شرایط رکودی که در بازار معامله املاک حاکم می باشد می توان گفت که بهترین زمان برای خرید خانه هم اکنون می باشد که رکود این بازار وجود دارد و قیمت خانه افزایش نداشته است. شاهد وجود سرمایه های عظیم خوابیده در خانه های ساخته شده و خالی هستیم که به دلیل رکود بازار هیچ نوع معاملات ملکی صورت نمی گیرد و یا خرید و فروش به تعدادی اندک وجود دارد.

فعالان بازار مسکن در تلاش هستند تا بتوانند در بازار خرید و فروش املاک رونقی ایجاد کرده و بازار معاملات ملکی و خانه را مانند قبل گسترده سازند که البته برای افرادی با بودجه کم و استفاده از وام مسکن در مناطق معمولی تر با خانه های معمولی و قیمت پایین تر واقع شده اند خرید و فروش ملک بیشتر صورت می گیرد.

در زمان رکود بازار مسکن قیمت املاک افزایش پیدا نمی کند و تا حد زیادی ثابت می ماند و بسیاری از سرمایه گذاران در امر ساخت و ساز خانه برای زنده کردن سرمایه خود و فعال کردن بیشتر سرمایه خود تصمیم می گیرند که قیمت فروش ملک و ساختمان خود را کاهش بدهند و با تخفیف بیشتری املاک را واگذار کنند و این امر سبب می شود که زمان مناسب برای خرید خانه و یا ملک مناسب باشد.

به دلیل عدم اقدام سرمایه گذاران برای پروژه های ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی و قدیمی نیز رکود داشته و  بیشترین خرید و فروش مربوط به واحدهای مسکونی با متراژ پایین تر و کوچکتر می باشد.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی، واحدهای مسکونی، بازار مسکن، قیمت املاک، قیمت ملک و ساختمان، خرید خانه، خرید و فروش ملک، فعالان بازار مسکن، بازار املاک، خرید خانه، قیمت خانه

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com