رکود بازار مسکن و تاثیر آن بر صنایع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رکود و کاهش حجم معاملات صورت گرفته در بازار مسکن و کم شدن حجم معاملات برای خرید و فروش خانه و مسکن سبب شده است که این تاثیر رکود بر سایر صنایع نیز اثر خود را بگذارد و اقتصاد صنایع دیگر را با مشکل مواجه کند.

اشتغال زایی با صنایع مختلفی در ارتباط می باشد و یکی از این صنایع مهم صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز می باشد که در نهایت بر ایجاد اشتغال و صنایعی که به آن مرتبط هستند اثرگذار است و تاثیر خود را از جوانب مختلف بر صنایع دیگر و صنایع وابسته می گذارد.

یکی از صنایعی که بسیار تحت تاثیر صنعت ساخت و ساز و بازار مسکن قرار گرفته است صنعتی فولاد می باشد که رکود ساخت و ساز یک تهدید جدی برای این صنعت محسوب می گردد.

به دلیل این که مصرف بیش از نیمی از فولاد تولید شده در کشور به قصد ساختمان سازی استفاده می شود و بیشترین کاربرد فولاد در ساخت و ساز می باشد از این رو با رکود در ساخت و ساز و کاهش ساخت و سازهای انجام شده و کاهش معاملات واحدهای مسکونی نوساز یک تهدید جدی برای صنعتی فولاد به وجود آمده است.

ظرفیت تولید در بخش فولاد کاهش پیدا کرده است و رکود بازار ساختمان سازی در این امر بی تاثیر نیست و اگر تمهیداتی جهت رونق ساخت و ساز صورت بگیرد در نهایت بازار صنعت فولاد نیز داغ خواهد شد.

کلمات کلیدی: رکود بازار ساختمان سازی، رونق ساخت و ساز، کاهش ساخت و ساز، معامله واحدهای مسکونی، واحدهای مسکونی نوساز، صنعت ساخت و ساز، صنعتی ساختمان سازی، بازار مسکن، خرید و فروش خانه

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com