خرید واحدهای مسکونی با تعداد واحدهای بالا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای خرید آپارتمان های مسکونی و واحدهایی که در یک ساختمان کنار هم قرار دارند باید نکاتی را مورد نظر قرار داد و واحدهای مسکونی که بهترین ویژگی ها را داشته باشند در نهایت می توانند بیشترین رضایت را از خرید و معامله برای خریدار به ارمغان آورند.

ساختمان های چند واحدی و یا آپارتمان های چند واحدی و چند طبقه که عموما برای خرید پیشنهاد می شوند به صورت چند واحد در یک طبقه و یا دو واحدی و در موارد زیادی نیز به صورت تک واحدی دیده می شوند که مزیت خانه های تک واحدی نسبت به چند واحدی بیشتر می باشد و اغلب ترجیح بر خرید واحدهایی است که تعداد آنها در یک طبقه کمتر است.

از نظر کارشناسان مسکن تعداد واحدهایی که در کل  ساختمان واقع شده اند از 15 تا 30 واحد در حد خوب و مطلوبی می باشد و تعداد واحدهای بیشتر از این در یک ساختمان باعث شلوغی ساختمان خواهد شد و ساکنان آن اذیت می شوند و به این ترتیب مدیریت داخلی ساختمان نیز با مشکل مواجه می شود.

تعداد زیاد واحدهای یک ساختمان و به خصوص تعداد زیاد واحدها در یک طبقه سبب می شود که رفت و آمد در راهروها زیاد شده و شلوغی ایجاد شود و به خصوص اگر تعداد واحدهای یک طبقه زیاد باشد و درب ورودی آنها نزدیک و چسبیده به هم باشد این شلوغی بیشتر احساس می شود.

بهتر است آپارتمان و واحدهایی که به قصد خرید در نظر گرفته می شود از نظر تعداد واحدهای کنار هم در یک طبقه به صورت تک واحدی باشد و اگر تعداد بیشتر بود درب ورودی آنها بهتر است روبروی هم قرار داشته باشد.

کلمات کلیدی: واحدهای ساختمان، واحدهای یک طبقه، کارشناسان مسکن، شلوغی ساختمان، مدیریت داخلی ساختمانف ساختمان چند واحدی، آپارتمان چند واحدی، خرید آپارتمان، واحدهای مسکونی، رضایت خریدار

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com