تسهیلات نوسازی برای بافت ها و ساختمان های قدیمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 118
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای عمران و بهسازی بافت های فرسوده و قدیمی در مورد انواع ساختمان و مجتمع های گوناگون اگر تسهیلاتی پرداخت شود این امر راحت تر صورت می گیرد و تسهیل در این امر سبب تسهیل در ساخت و ساز می شود و در نهایت نوسازی بافت های فرسوده را به دنبال خواهد داشت.

نوسازی بافت های قدیمی سبب استفاده از زمین هایی می شود که بافت های فرسوده در آن احداث شده اند و از این رو می توان تعدادی واحدهای نوساز را برای مصارف گوناگون و با اهداف مختلف در نظر گرفت و برخی از این ساختمان ها برای سکونت آماده می شوند.

طی سه سال اخیر تعدادی واحدهای مسکونی فرسوده و قدیمی برای نوسازی به بانک مسکن برای نوسازی و دریافت تسهیلات جهت نوسازی ارائه شده اند که در نهایت می توان واحدهای مسکونی نوساز و مناسبی را ارئه نمود که از هر جهت برای خرید و فروش و معامله مناسب می باشند.

بافت ها و خانه های فرسوده و قدیمی سبب از بین رفتن چهره مناسب شهری می شوند از این رو تمهیداتی که جهت بازسازی و نوسازی آنها صورت می گیرد سبب استفاده بهینه و مناسب از این ساختمان ها خواهد شد. اختصاص مبلغی به عنوان وام و تسهیلاتی به این منظور سبب می شود که واحدهای نوساز بیشتر شوند و واحدهای قدیمی تر جای خود را به خانه های مناسب و آپارتمان های مسکونی نوساز دهند.

کلمات کلیدی: بهسازی بافت فرسوده، انواع ساختمان، مجتمع های گوناگون، ساخت و ساز، بافت های قدیمی، واحدهای مسکونی، واحدهای نوساز، دریافت تسهیلات، واحد مسکونی نوساز، خانه های قدیمی، خانه های مناسب، آپارتمان های مسکونی نوساز

منبع خبر

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com