بهتر شدن خرید و فروش مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 123
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که دوران رکود مسکن و کاهش خرید و فروش کم کم رو به بهبودی دارد و می توان گفت که بازار خرید و فروش مسکن و در کل معاملات املاک تا اندازه ای بهبود یافته است و با توجه به تمهیداتی که صورت گرفته است می توان به آینده بازار مسکن امید بیشتری داشت.

تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در سال گذشته کاهش زیادی داشته است و امسال تحرک در بازار مسکن به مقدار کم دیده می شود و امید است که با وجود افزایش میزان تسهیلات بتوان شاهد خرید و فروش و تحرک در زمینه معاملات مسکن بود.

قبل از انتخابات شاهد ورود به بخش پیش رونق در زمینه خرید و فروش و معاملات مسکن بودیم که فعلا در حالت رکود مجدد به سر می بریم و پیش بینی می شود که تعداد این معاملات ملکی حالت صعودی به خود بگیرد و بتوان در سال های اخیر شاهد افزایش معاملات ملکی و رونق یافتن این بازار بود.

اگر قیمت مسکن جهش پیدا نکند و قیمت ها بیشتر نشود و رونق ساخت و ساز نیز به صورت اولیه خود برگردد می توان شاهد ایجاد حرکت در زمینه خرید و فروش و معاملات ملکی بود و با توجه به بودجه های در نظر گرفته شده برای خانه اولی ها می توان خرید و فروش بیشتری را ترتیب داد.

تامین مسکن و خرید آن یکی از مهم ترین نیازهایی است که همه به آن نیاز دارند و هر اندازه که بودجه مناسب برای خرید وجود داشته باشد قطعا ساخت و ساز مناسب و با قیمت های خوب رونق بیشتری می گیرد.

کلمات کلیدی: تامین مسکن، قیمت مسکن، معاملات ملکی، خرید و فروش، رونق ساخت و ساز، خانه اولی ها، ساخت و ساز، افزایش معاملات ملکی، تعداد معاملات مسکن، رکود مسکن، بازار مسکن، معاملات املاک

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com