عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 91
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رهن و اجاره خانه و مسکن بازار مخصوص به خود را دارد و بازار مناسب برای خرید و فروش اگرچه در حال رکود می باشد و از رونق افتاده است اما بازار رهن و اجاره همچنان گرمی خود را حفظ کرده است و در رونق به سر می برد.

بازار رهن و اجاره با وجود کاهش تعداد معاملات صورت گرفته در ساخت و ساز ساختمان و کم بودن تعداد حجم معاملات ساختمان های نوساز می توان شاهد وجود رهن و اجاره و تعداد بالای رهن و اجاره برای ساختمان های مختلف بود.

به دلیل کاهش قدرت خرید مسکن و واحدهای مسکونی در تهران و سایر شهرستان ها بسیاری از مشتریان به دنبال رهن خانه و اجاره خانه مورد نظر خود می باشند.

رهن و اجاره خانه و واحدهای مسکونی مناسب با شرایط مناسب و ایده ال هر فردی صورت می گیرد و بازار رهن و اجاره همچنان داغ می باشد و گرمی مناسب خود را دارد.

تعداد معاملاتی که در بنگاه های معاملاتی صورت می پذیرد نشان دهنده تعداد واحدها و ساختمان هایی است که اجاره رفته اند و نشان از رونق این بازار دارد.

کلمات کلیدی: بنگاه های معاملاتی، رهن و اجاره خانه، واحدهای مسکونی، قدرت خرید مسکن، رهن و اجاره خانه، ساختمان های نوساز، معاملات ساختمان، بازار رهن و اجاره، اجاره خانه، اجاره خانه و مسکن، خرید و فروش


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید بازار معاملات مسکن چند سالی است که در رکود به سر می برد و کاهش تعداد و حجم معاملات صورت گرفته در این مورد سبب شده که صنایع مربوط به مسکن نیز تحت الشعاع قرار بگیرند و از این رو وضعیت اقتصادی نیز در مورد اشتغالزایی در امر ساخت وساز دچار مشکلاتی شده است.

امسال در مقایسه با سال گذشته در همین ماه شاهد وجود رشد در بازار داد و ستد و معاملات مسکن می باشیم و افزایش حجم معاملات و تعداد آنها نشان می دهد که کمی تحرک در این بازار مسکن به وجود آمده است.

آمارها نشان می دهد که با وجود معاملات انجام شده در تهران هنوز شاهد رکود در بازار مسکن هستیم اگرچه که تعداد معاملات انجام شده و خرید و فروش امسال نسبت به همین موقع در سال گذشته تحرک بیشتری مشاهده می شود.

حجم خرید آپارتمان امسال رشدی برابر با 6 درصد داشته است که این میزان نشان دهنده تحرکی است که در بازار مسکن در حال رونق گرفتن می باشد و تعداد  معاملات نسبت به سال گذشته امیدوار کننده تر می باشد.

در مسیر پیش رونق بازار معاملات مسکن می توان شاهد افزایش تعداد معاملات صورت گرفته در این زمینه بود و با این تحرک ایجاد شده آینده امیدوارکننده ای برای صنعت ساخت و ساز نیز به چشم می خورد.

کلمات کلیدی: بازار معاملات مسکن، صنعت ساخت و ساز، رونق بازار مسکن، رکود بازار مسکن، معاملات مسکن، افزایش حجم معاملات، خرید و فروش مسکن، حجم خرید آپارتمان، بازار داد و ستد

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

انواع مجلل و مناسب از ساختمان های مختلفی که برای خرید و فروش در بازار معاملات مسکن مورد معامله قرار می گیرند و به قصد فروش سپرده شده اند دارای ویژگی های مشخصی هستند که با داشتن ویژگی ها و خصوصیات مناسب می توان در نهایت با قیمتی مناسب اقدام به معامله آنها کرد.

انواع ساختمان ها و آپارتمان هایی که وجود دارند با متراژ مختلف و خصوصیات متمایز تعیین قیمت می شوند و می توان شاهد خرید و فروش مسکن و آپارتمان در سایت های مسکن با ویژگی های مشخص وجود دارد.

اگر آگاهی و اطلاع کامل از ویژگی های خانه مورد نظر جهت معامله وجود داشته باشد و یا اگر خانه ای که برای فروش از طرف مالک گذاشته شده است دارای فضای مناسب باشد و تهویه خوبی داشته باشد و از نظر شرایط پارکینگ و سال ساخت نیز شرایط خوبی داشته باشد قیمت گذاری مشخصی می شود و این نوع از قیمت گذاری می تواند تحت نظر متخصصان و کارشناسان املاک تایید گردد.

ساختمان های مجلل و مناسبی که ساخته می شوند و شرایط بکارگیری و مصالحی که در آنها وجود دارد و قیمت نهایی تمام شده ساخت آنها در نهایت بر قیمت خرید ساختمان مجلل اثر خواهد گذاشت.

هر نوعی از انواع ساختمان با خصوصیات خوب و متمایز دارای قیمتی تمام شده با شرایط معین می باشد و این تعیین قیمت از طرف مالک و خریدار به صورت توافقی قابل تغییر می باشد.

کلمات کلیدی: انواع ساختمان، مالک و خریدار، ساختمان های مجلل، قیمت خرید ساختمان، سال ساخت، کارشناسان املاک، خرید و فروش مسکن، خرید و فروش آپارتمان، سایت های مسکن، بازار معاملات مسکن


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 156
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید یکی از سیاست های مناسب اتخاذ شده برای شوک دادن به بازار مسکن و افزایش تحرک در خرید و فروش واحدهای مسکونی و معاملات مسکن افزایش مبلغ تسهیلات و وام به خانه اولی ها بود که در نهایت این بودجه برای خرید خانه کمک بسیار مناسبی می باشد و کمبود بودجه مورد نظر را در موارد زیادی جبران می کند.

با افزایش بودجه تسهیلات که درصد بالایی از قیمت خرید خانه را در برمی گیرد البته اگر قیمت خانه متعادلو ثابت بماند و خانه در منطقه ای واقع شده باشد که قیمت خیلی بالا نباشد و بتوان به راحتی به خرید یک آپارتمان هرچند کوچک اقدام کرد.

البته گفته می شود که افزایش تسهیلات و مبلغ وام چون با سرعت کم وارد بازار می شوند فرایند خاصی را در بازار ایجاد نمی کنند اگرچه برخی برخلاف این عقیده معتقدند که بازار مسکن دارای تحرک بیشتری شده است و بسیاری از افراد در این زمینه خرید و فروش و معاملات بیشتری را انجام داده اند.

تسهیلات وارد شده به بازار مسکن برای خانه اولی ها افرادی با بودجه و مبالغ کم وجوهی بسیار مناسب جهت خرید خانه پدید می آورد و می توان با توجه به سرمایه گذاری مناسب انواعی از واحدهای مسکونی خوب و خانه های ایده آل را با شرایط مناسب خریداری کرد.

کلمات کلیدی: بازار مسکن، واحدهای مسکونی، خرید خانه، خرید آپارتمان، قیمت خانه، افزایش تسهیلات، افزایش خرید و فروش، ماعملات مسکن، خانه اولی ها، خرید و فروش واحدهای مسکونی، واحد مسکونی خوب

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 116
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که می دانید تعداد برج های مسکونی در تهران زیاد است و برخی از انواع برج های مسکونی به صورت لوکس و فوق لوکس طراحی و ساخته شده اند و شاهد وجود امکانات زیادی برای انواع این برج های مسکونی می باشیم که با خصوصیات و ویژگی هایی منحصر به فرد اجرا شده و با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند.

بسیاری از مالکان ساختمان های لوکس به ویژه برج های لوکس به دلیل بالا بودن قیمت خرید و فروش و معامله این گونه از برج های مسکونی با توجه به هزینه های زیادی که ساخت و ساز برایشان داشته و همین طور مناطقی که این برج های مسکونی در آن قرار دارند قادر به فروش واحدهای موجود در برج های ساخته شده خود نیستند و تقاضا برای خرید برج های مسکونی لوکس و فوق لوکس با توجه به کاهش خرید و فروش ملک کم شده است از این رو این مالکان ترجیح می دهند که واحدهای خود را اجاره بدهند و از رهن و اجاره آنها استفاده کنند.

اگرچه قیمت رهن و اجاره واحد در برج های مسکونی به خصوص برج های لوکس مانند قیمت خرید و فروش این املاک بالا می باشد ولی طرفداران خود و مشتریان خاص خود را دارد که ترجیح می دهند مبلغ بیشتری برای رهن و اجاره پرداخت نمایند اما از امکانات مناسب این برج های لوکس برخوردار شوند.

با توجه به منطقه ای که برج لوکس و سایر برج های مسکونی واقع شده اند قیمت های مختلف و متنوعی برای رهن و اجاره و سایر معاملات ملکی آنها وجود دارد.

کلمات کلیدی: برج لوکس، برج های مسکونی، رهن و اجاره، معاملات ملکی، خرید برج های مسکونی، خرید و فروش ملک، ساختمان های لوکس، خرید برج های مسکونی، انواع برج های مسکونی، تقاضای خرید برج مسکونی، برج مسکونی فوق لوکس


تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396
بازدید : 146
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک

خرید خانه مسکونی و آپارتمان مسکونی همواره در معرض اشتباهات زیادی قرار دارد. خانه های مسکونی و آپارتمان های مسکونی باید با نظر حرفه ای کارشناسان مسکن و مشاورین املاک انجام شود تا منجر به خرید و فروش موفق در حوزه مسکن شود.

برای داشتن کمترین اشتباه د معمالات ملکی لازم است خریدار و فروشنده مسکن از پیش آمادگی لازم را برای انجام معاملات ملکی داشته باشند. خریدار مسکن بهتر است به چگونگی معاملات ملکی و نوع ملک مسکونی که می خرد واقف باشد تا بهتر بتواند تصمیم درست را اتخاذ نماید.

پا پس کشیدن از معاملات ملکی و طی نکردن کل معامله مسکن تا رسیدن به نتیجه، یکی از مواری است که انجام آن بیش از هر کس به عهده ی دفاتر مشاور املاک و واحدهای مشاوره ملک مسکونی می باشد تا طرفین معامله مسکن را بتوانند به خوبی قانع نمایند تا نهایتا معاملات مسکونی برای خرید و فروش آپارتمان مسکونی و واحدهای مسکونی به صورت حرفه ای صورت پذیرد.

یکی از اشتباهاتی که باعث می شود رضایت زیادی از انجام معاملات ملکی میسر نگردد، پیشنهاد قیمت نامعقول برای معامله مسکن می باشد. معاملات مسکن باد با قیمتی بسیار واقعی انجام شوند تا نهایتا بتوانند افراد را قانع کنند تا انتهای معامله را به ثمر برسانند.


تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396
بازدید : 159
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ  املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک

خرید خانه های لوکس برای بهره مندی از حدکثر امکانات موجود می باشد که برای طراحی و ساخت ساختمان های مختلف در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. هر اندازه که امکانات موجود در خانه های مورد نظر بیشتر باشد قیمت خرید این املاک بالاتر می رود و در مناطق مختلف تهران قیمت خانه متفاوت می باشد. هر اندازه مناطق مسکونی دارای خانه های ویلایی و یا آپارتمان های لوکس بالاتر باشد و امکانات آنها بیشتر باشد قیمت خرید و فروش بیشتر می وشد و به تازگی شاهد فروش آپارتمان و خانه های چند میلیارد تومانی با امکانات ویژه هستیم.

فرمانیه نیز یکی از منطق شمالی تهران است که خانه ها و املاک فرمانیه مانند مناطق شمالی دیگر در تهران قیمت گذاری می شوند وب ا توجه به لوکس بودن و مناسب بودن شرایط خانه و ساختمان های این منطقه می توان به طور مناسبی اقدام به خرید ملک کرد.

منطقه فرمانیه از نقاط مختلف جغرافیایی به مناطق مختلفی ختم می شود و می توان از جهات مختلف جغرافیایی موقعیت این منطقه را بررسی کرد. از نظر شرایط حمل و نقل و شرایط عمومی دسترسی این منطقه مناسب می باشد و حمل و نقل مناسبی برای آن وجود دارد.

معرفی منطقه فرمانیه در مقالات مختلفی وجود دارد و می توان قیمت آپارتمان و ملک را در شرایط مختلف بررسی کرد. خرید آپارتمان در فرمانیه با توجه به لوکس بودن و شرایط مناسب تعیین می شود.


تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396
بازدید : 141
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ  املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک

آپارتمان های لوکس با ویژگی های مختلفی در مناطق خوب شهر تهران واقع شده اند و عموما آپارتمان و ساختمان های لوکس تهران را می توان در مناطق شمالی کشور مشاهده کرد. ویژگی های مشخص برای شناخت آپارتمان و ساختمان های لوکس وجود دارد و می توان به تعدادی از آنها اشاره کرد.

گران ترین ساختمان ها و آپارتمان ها در مناطق شمال تهران املاک لوکس می باشند که از نظر سبک معماری متفاوت می باشند و طراحی خاصی برای آنها صورت گرفته است. در آپارتمان و ساختمان های لوکس از ابزار و مصالح گران قیمت و لوکس استفاده می شود و طراحی داخلی آنها نیز به سبک خاصی می باشد.

آپارتمان های لوکس واقع شده در مناطق مرفه نشین تهران با داشتن قیمت بالا در قسمت املاک معامله می شوند و ممکن است با داشتن قیمت بالای در نظر گرفته شده در این مناطق برای اجاره مناسب نباشند. به هر صورت با توجه به تمکین مالی و رفاهی هر فردی ممکن است که اقدام به خرید و یا رهن املاک لوکس نمیاد.

به هر حال داشتن شرایط مناسب ظاهری و استفاده از ابزار و مواد گران قیمت و لوکس برای ساختن آپارتمان های لوکس در تهران که به راحتی قابل تشخیص می باشند می توانند شرایط فروش خاصی نیز داشته باشند که با توافق طرفین قابل معامله می باشد.


تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ  املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک

منظور از استانداردهای لازم تعیین شرایط مناسب برای ساخت منزل مسکونی می باشد که این شرایط شامل استانداردهایی است که به طراحی منزل مسکونی و نقشه آن و استفاده مناسب از فضای فیزیکی مورد نظر برمی گردد و هر اندازه بهره گیری از شرایط و فضای موجود برای ساخت مسکن و منزل مسکونی به شکلی مناسب طراحی شده باشد فضای بیشتری برای چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل وجود خواهد داشت و البته با این شیوه طراحی احتمال فروش آن منزل مسکونی بالاتر می رود.

در پروژه های معماری و طراحی مهندسان برای فضای داخلی و اندازه گیری فضای مناسب برای اتاق های نشیمن و خواب و پذیرایی استانداردهای مشخصی وجود دارد که با در نظر گرفتن این ابعاد و همین طور فضایی که در آن ساخت و ساز انجام می شود می توان بهترین نتیجه را حاصل کرد.

با در نظر گرفتن محیط های مسکونی ویلایی و یا خانه های آپارتمانی می توان فضای داخلی را با توجه به استانداردها و فاکتورهای مشخصی تعیین نمود و در نظر گرفتن این محیط ها برای طراحی منزل مسکونی جهت فروش بهتر این منازل صورت می گیرد و هر اندازه که فضای داخلی به شکل درستی طراحی گردد نمای داخلی آپارتمان و خانه مسکونی جلوه ای بهتر خواهد داشت و از هر حیث برای فروش شرایط بهتری دارد.

در استانداردهای لازم برای طراحی مسکن همه شرایط در مورد اندازه اتاق خواب ها، فضای پذیرایی برای میهمان، راهروها، اندازه آشپزخانه و سایر محیط های داخلی منزل مسکونی مورد توجه قرار می گیرد و دقت در طراحی باعث نتیجه ای مناسب می شود و کار فروش مسکن را نیز پیش خواهد برد.


تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396
بازدید : 123
نویسنده : omid

قیمت خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و واحدهای مسکونی در پایتخت، با توجه به شاخص های مختلف سنجیده می شود. در این میان می توان اوضاع اقتصادی خریداران مسکن و فروشندگان مسکن را عامل تعیین کننده برای نرخ آپارتمان های مسکونی دانست.

خرید آپارتمان های ارزان قیمت در پایتخت در مقاطع زمانی که با رکود در بازار مسکن و بازار معاملات ملکی مواجه هستیم، بیشتر می شود. تعداد زیادی از آپارتمان های مسکونی و املاک مسکونی در مناطق مختلف تهران خرید و فروش می شوند که زیر قیمت واقعی آپارتمان در منطقه مورد نظرمی باشند.

دلیل اصلی این امر رکودی است که بر بازار مسکن سایه انداخته است. بسیاری از کارشناسان مسکن بر این باورند که رونق مسکن در پیش است و بعد از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدیدی از پیش رونق مسکن می شویم. اما باید خاطر نشان نمود رونق بازار مسکن در حال حاضر برای خریداران مسکن و فروشندگان ملک مسکونی مشهود نمی باشد.

از اینرو تعداد زیادی از سازندگان مسکن به دلایل مختلف از جمله نیاز مالی اقدام به فروش واحدهای مسکونی خود می کنند تا بتوانند واحدهای مسکونی و املاک خود را در کوتاه ترین زمان به پول نقد تبدیل کنند و از آن استفاده نمایند.

همین امر باعث شده است بسیاری از افراد سرمایه گذاری در بخش مسکن و خرید و فروش ملک مسکونی را مناسب ندانند و ترجیح بدهند سرمایه خود را در بانک بگذارند و یا در بازار دیگری به چز بازار مسکن و صنعت ساختمان، سرمایه گذاری کنند.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com