عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 147
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در هنگام خرید ملک و ساختمان مسکونی یکی از نکاتی که در ساختمان ها و خانه های مختلف به چشم می خورد نوع تهویه و سیستم جریان هوا می باشد که در ساختمان طراحی شده است و هر اندازه این سیستم جریان هوا به داخل ساختمان و ورود و خروج هوا بهتر باشد ساختمان و یا خانه مورد نظر تهویه مناسب تر و مطلوبی دارد.

تهویه مناسب باعث می شود که جریان هوای تازه در داخل فضای خانه به وجود آید و از این بابت خانه همیشه دارای هوای تازه می باشد. اگرچه نفوذ هوا به داخل ساختمان از شیارهای موجود در درب و پنجره نیز صورت می گیرد و درزهای موجود در آنها سبب تهویه و ورود هوا به داخل ساختمان می شود و باز گذاشتن درب و پنجره نیز می تواند سبب جریان یافتن هوا در داخل خانه شود.

در مواردی برای جریان یافتن بهتر هوا و تهویه مناسب به داخل ساختمان و داخل خانه می توان از فن استفاده کرد و فن سبب می شود گردش هوا بهتر و بیشتر صورت بگیرد. سیستم های تهویه مطبوع که برای ساختمان های مسکونی طراحی و تعبیه می شوند می توانند هوای تازه را جذب کرده و هوای آلوده را خارج کنند.

با وجود تهویه خوب و مناسب هوای تازه در داخل ساختمان، فضای داخلی ساختمان به شکل مطبوعی ایجاد شده و در نتیجه هوای گرفته در داخل خانه وجود ندارد و هوای سنگین به صورت ساکن در ساختمان باقی نمی ماند.

کلمات کلیدی: تهویه خوب و مناسب، فضای داخلی ساختمان، داخل ساختمان، جریان هوا، خرید ملک، خانه های مختلف، سیستم جریان هوا، داخل خانه، جریان یافتن هوا، خانه مورد نظر، هوای تازه در ساختمان، ساختمان مسکونی


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 102
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای انجام انواع معاملات ملکی و افزایش یافتن آنها باید عرضه و تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی تا میزان زیادی با یکدیگر تناسب داشته باشند و هر اندازه تقاضا برای خرید بالاتر می رود عرضه نیز بالاتر خواهد رفت اما در مورد خرید و فروش مسکن و واحدهای مسکونی می توان گفت چون کاهش تقاضا در سال های اخیر برای خرید خانه وجود داشته و این امر سبب شده که بسیاری از واحدهای نوساز دست نخورده باقی بمانند و متقاضی برای خرید آنها وجود نداشته باشد.

رکود درخرید و فروش واحدهای نوساز و به عبارتی واحدهای کلید نخورده دیده می شود و متقاضیان برای خرید این واحدها به دلایل مختلفی اعم از کمبود بودجه و هزینه به مقدار کافی جهت خرید و یا بالا بودن قیمت ملک مورد نظر برای خرید قادر به انجام معاملات نمی باشند.

بسیاری از این واحدهای کلید نخورده به دلیل سرمایه گذاری های زیاد و خالی ماندن توسط مالکان اجاره داده شده اند تا قسمتی از سرمایه خوابیده زنده شود  اما به هر صورت شاهد سقوط بازار این نوع از املاک می باشیم.

 سقوط فروش و کاهش معامله واحدهای نوساز سبب شده که کاهش قیمت در آنها وجود داشته باشد و این تغییرات قیمتی و کاهش دادن آنها شاید در برخی موارد باعث ایجاد خرید و فروش و تحرک در معامله این املاک شود اما به هر ترتیب با افزایش قدرت خرید عامه مردم برای تامین مسکن و ترجیحا واحدهای نوساز می توان شاهد تغییراتی در این زمینه از تابستان گذشته بود.

در حالی که تقاضای موثر برای خرید واحدهای نوساز کم شده است از این رو ساخت و ساز هم کاهش پیدا کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را دیگر در این امر به کار نمی گیرند. با افزایش فروش بیشتر شاهد ساخت و ساز املاک نو و مناسب خواهیم بود.

کلمات کلیدی: خرید واحدهای نوساز، ساخت و ساز، املاک نو، واحدهای نوساز، خرید و فروش املاک، فروش واحدهای نوساز، تامین مسکن، خرید و فروش واحدهای نوساز، معاملات ملکی، فروش مسکن

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 127
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به شرایط رکودی که در بازار معامله املاک حاکم می باشد می توان گفت که بهترین زمان برای خرید خانه هم اکنون می باشد که رکود این بازار وجود دارد و قیمت خانه افزایش نداشته است. شاهد وجود سرمایه های عظیم خوابیده در خانه های ساخته شده و خالی هستیم که به دلیل رکود بازار هیچ نوع معاملات ملکی صورت نمی گیرد و یا خرید و فروش به تعدادی اندک وجود دارد.

فعالان بازار مسکن در تلاش هستند تا بتوانند در بازار خرید و فروش املاک رونقی ایجاد کرده و بازار معاملات ملکی و خانه را مانند قبل گسترده سازند که البته برای افرادی با بودجه کم و استفاده از وام مسکن در مناطق معمولی تر با خانه های معمولی و قیمت پایین تر واقع شده اند خرید و فروش ملک بیشتر صورت می گیرد.

در زمان رکود بازار مسکن قیمت املاک افزایش پیدا نمی کند و تا حد زیادی ثابت می ماند و بسیاری از سرمایه گذاران در امر ساخت و ساز خانه برای زنده کردن سرمایه خود و فعال کردن بیشتر سرمایه خود تصمیم می گیرند که قیمت فروش ملک و ساختمان خود را کاهش بدهند و با تخفیف بیشتری املاک را واگذار کنند و این امر سبب می شود که زمان مناسب برای خرید خانه و یا ملک مناسب باشد.

به دلیل عدم اقدام سرمایه گذاران برای پروژه های ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی و قدیمی نیز رکود داشته و  بیشترین خرید و فروش مربوط به واحدهای مسکونی با متراژ پایین تر و کوچکتر می باشد.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی، واحدهای مسکونی، بازار مسکن، قیمت املاک، قیمت ملک و ساختمان، خرید خانه، خرید و فروش ملک، فعالان بازار مسکن، بازار املاک، خرید خانه، قیمت خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رکود و کاهش حجم معاملات صورت گرفته در بازار مسکن و کم شدن حجم معاملات برای خرید و فروش خانه و مسکن سبب شده است که این تاثیر رکود بر سایر صنایع نیز اثر خود را بگذارد و اقتصاد صنایع دیگر را با مشکل مواجه کند.

اشتغال زایی با صنایع مختلفی در ارتباط می باشد و یکی از این صنایع مهم صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز می باشد که در نهایت بر ایجاد اشتغال و صنایعی که به آن مرتبط هستند اثرگذار است و تاثیر خود را از جوانب مختلف بر صنایع دیگر و صنایع وابسته می گذارد.

یکی از صنایعی که بسیار تحت تاثیر صنعت ساخت و ساز و بازار مسکن قرار گرفته است صنعتی فولاد می باشد که رکود ساخت و ساز یک تهدید جدی برای این صنعت محسوب می گردد.

به دلیل این که مصرف بیش از نیمی از فولاد تولید شده در کشور به قصد ساختمان سازی استفاده می شود و بیشترین کاربرد فولاد در ساخت و ساز می باشد از این رو با رکود در ساخت و ساز و کاهش ساخت و سازهای انجام شده و کاهش معاملات واحدهای مسکونی نوساز یک تهدید جدی برای صنعتی فولاد به وجود آمده است.

ظرفیت تولید در بخش فولاد کاهش پیدا کرده است و رکود بازار ساختمان سازی در این امر بی تاثیر نیست و اگر تمهیداتی جهت رونق ساخت و ساز صورت بگیرد در نهایت بازار صنعت فولاد نیز داغ خواهد شد.

کلمات کلیدی: رکود بازار ساختمان سازی، رونق ساخت و ساز، کاهش ساخت و ساز، معامله واحدهای مسکونی، واحدهای مسکونی نوساز، صنعت ساخت و ساز، صنعتی ساختمان سازی، بازار مسکن، خرید و فروش خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با در نظر داشتن مشکلات بر سر راه خرید خانه و رکود بازار مسکن و توجه به این نکته که بسیاری از افراد نیاز به تامین مسکن به عنوان یک نیاز اولیه و مهم دارند دولت اقداماتی حمایتی را انجام داده است تا شهروندان بتوانند با توجه به اقدامات صورت گرفته روند خانه دار شدن خود را تسهیل نمایند.

اقداماتی که در حوزه مسکن برای تسهیل خرید خانه و رونق بازار مسکن صورت می گیرد باید به نحوی انتخاب و اجرا شوند که بیشترین منفعت را برای افرادی که می خواهند خانه دار شوند و بودجه کافی ندارند داشته باشد.

هر اندازه که اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود بازار مسکن باعث بهبود شرایط کیفی و کمی در زمینه خرید مسکن باشد می توان به آینده این بازار معاملات ملکی امیدوارتر بود و پیش فروش مسکن و خانه یکی از اقداماتی است که برای رونق بازار مسکن و کمک به بسیاری از افراد صورت می گیرد تا بتوانند به صورت قسطی برای خود خانه ای خریداری کنند.

تدوین برنامه های مناسب و مدون به صورت برنامه ریزی شده می تواند کمک شایانی به اقشار زیادی از مردم برای خرید مسکن نماید. اگر ساخت و ساز مسکن به گونه ای پیش برود که فقط محدود به نواحی شمالی و گران قیمت در شهرهای مختلف نباشد و به صورت پراکنده در مناطق مختلف با قیمتی مناسب صورت بگیرد بسیاری از اقشار با درآمد های کم و متوسط می توانند اقدام به خرید خانه حتی آپارتمان های خیلی کوچک نمایند.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز مسکن، اقدام به خرید خانه، آپارتمان های کوچک، بازار معاملات ملکی، رونق بازار مسکن، خرید مسکن، حوزه مسکن، تامین مسکن، رکود بازار مسکن، روند خانه دار شدن، پیش فروش مسکن

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 95
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید خانه و هر نوعی از املاک در مناطق خوب و شمال شهر تهران مستلزم در نظر گرفتن مبلغ کافی و بودجه مناسبی می باشد که قیمت خانه را در بر بگیرد تا بتوان انواع خانه را در مناطق مختلف تهران با ویژگی های مشخص و مناسبی خریداری کرد.

مناطق شمالی و خوب تهران عموما مناطق خوبی محسوب می شوند که از نظر شرایط آب و هوایی و امکانات در بسیار مناسب بوده و انواع ساختمان های معمولی و لوکس موجود در آنها نیز با شرایطی ایده آل و متناسب با موارد ذکر شده معامله می شوند و علاوه بر آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی انواع برج های مسکونی لوکس و معمولی نیز در این مناطق برای خرید و فروش و رهن و اجاره وجود دارند.

برخی از مناطق قدیمی تهران هنوز متقاضیانی برای خرید دارند و معامله خانه و ساختمان در این محله ها نیز انجام می شود و می توان آپارتمان های مختلفی را با ویژگی های متفاوتی در این محله های قدیمی مشاهده کرد که با قیمتی معادل قیمت آپارتمان در مناطق شمالی به فروش می رسند.

با توجه به این نکته که هر محله ای طرفداران خود را برای خرید و فروش املاک حفظ می نماید و ممکن است با وجود ترافیک و آلودگی هوا و بسیاری مسائل دیگر همچنان رونق بازار املاک و خرید و فروش خانه در این مناطق وجود داشته باشد.

کلمات کلیدی: قیمت آپارتمان، رونق بازار املاک، بازار املاک، معامله خانه، محله های قدیمی، آپارتمان های مختلف، انواع برج های مسکونی، ساختمان های مسکونی، رهن و اجاره، انواع خانه، قیمت خانه، مناطق مختلف تهران


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای خرید آپارتمان های مسکونی و واحدهایی که در یک ساختمان کنار هم قرار دارند باید نکاتی را مورد نظر قرار داد و واحدهای مسکونی که بهترین ویژگی ها را داشته باشند در نهایت می توانند بیشترین رضایت را از خرید و معامله برای خریدار به ارمغان آورند.

ساختمان های چند واحدی و یا آپارتمان های چند واحدی و چند طبقه که عموما برای خرید پیشنهاد می شوند به صورت چند واحد در یک طبقه و یا دو واحدی و در موارد زیادی نیز به صورت تک واحدی دیده می شوند که مزیت خانه های تک واحدی نسبت به چند واحدی بیشتر می باشد و اغلب ترجیح بر خرید واحدهایی است که تعداد آنها در یک طبقه کمتر است.

از نظر کارشناسان مسکن تعداد واحدهایی که در کل  ساختمان واقع شده اند از 15 تا 30 واحد در حد خوب و مطلوبی می باشد و تعداد واحدهای بیشتر از این در یک ساختمان باعث شلوغی ساختمان خواهد شد و ساکنان آن اذیت می شوند و به این ترتیب مدیریت داخلی ساختمان نیز با مشکل مواجه می شود.

تعداد زیاد واحدهای یک ساختمان و به خصوص تعداد زیاد واحدها در یک طبقه سبب می شود که رفت و آمد در راهروها زیاد شده و شلوغی ایجاد شود و به خصوص اگر تعداد واحدهای یک طبقه زیاد باشد و درب ورودی آنها نزدیک و چسبیده به هم باشد این شلوغی بیشتر احساس می شود.

بهتر است آپارتمان و واحدهایی که به قصد خرید در نظر گرفته می شود از نظر تعداد واحدهای کنار هم در یک طبقه به صورت تک واحدی باشد و اگر تعداد بیشتر بود درب ورودی آنها بهتر است روبروی هم قرار داشته باشد.

کلمات کلیدی: واحدهای ساختمان، واحدهای یک طبقه، کارشناسان مسکن، شلوغی ساختمان، مدیریت داخلی ساختمانف ساختمان چند واحدی، آپارتمان چند واحدی، خرید آپارتمان، واحدهای مسکونی، رضایت خریدار

 


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 117
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای عمران و بهسازی بافت های فرسوده و قدیمی در مورد انواع ساختمان و مجتمع های گوناگون اگر تسهیلاتی پرداخت شود این امر راحت تر صورت می گیرد و تسهیل در این امر سبب تسهیل در ساخت و ساز می شود و در نهایت نوسازی بافت های فرسوده را به دنبال خواهد داشت.

نوسازی بافت های قدیمی سبب استفاده از زمین هایی می شود که بافت های فرسوده در آن احداث شده اند و از این رو می توان تعدادی واحدهای نوساز را برای مصارف گوناگون و با اهداف مختلف در نظر گرفت و برخی از این ساختمان ها برای سکونت آماده می شوند.

طی سه سال اخیر تعدادی واحدهای مسکونی فرسوده و قدیمی برای نوسازی به بانک مسکن برای نوسازی و دریافت تسهیلات جهت نوسازی ارائه شده اند که در نهایت می توان واحدهای مسکونی نوساز و مناسبی را ارئه نمود که از هر جهت برای خرید و فروش و معامله مناسب می باشند.

بافت ها و خانه های فرسوده و قدیمی سبب از بین رفتن چهره مناسب شهری می شوند از این رو تمهیداتی که جهت بازسازی و نوسازی آنها صورت می گیرد سبب استفاده بهینه و مناسب از این ساختمان ها خواهد شد. اختصاص مبلغی به عنوان وام و تسهیلاتی به این منظور سبب می شود که واحدهای نوساز بیشتر شوند و واحدهای قدیمی تر جای خود را به خانه های مناسب و آپارتمان های مسکونی نوساز دهند.

کلمات کلیدی: بهسازی بافت فرسوده، انواع ساختمان، مجتمع های گوناگون، ساخت و ساز، بافت های قدیمی، واحدهای مسکونی، واحدهای نوساز، دریافت تسهیلات، واحد مسکونی نوساز، خانه های قدیمی، خانه های مناسب، آپارتمان های مسکونی نوساز

منبع خبر

 


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 122
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که دوران رکود مسکن و کاهش خرید و فروش کم کم رو به بهبودی دارد و می توان گفت که بازار خرید و فروش مسکن و در کل معاملات املاک تا اندازه ای بهبود یافته است و با توجه به تمهیداتی که صورت گرفته است می توان به آینده بازار مسکن امید بیشتری داشت.

تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در سال گذشته کاهش زیادی داشته است و امسال تحرک در بازار مسکن به مقدار کم دیده می شود و امید است که با وجود افزایش میزان تسهیلات بتوان شاهد خرید و فروش و تحرک در زمینه معاملات مسکن بود.

قبل از انتخابات شاهد ورود به بخش پیش رونق در زمینه خرید و فروش و معاملات مسکن بودیم که فعلا در حالت رکود مجدد به سر می بریم و پیش بینی می شود که تعداد این معاملات ملکی حالت صعودی به خود بگیرد و بتوان در سال های اخیر شاهد افزایش معاملات ملکی و رونق یافتن این بازار بود.

اگر قیمت مسکن جهش پیدا نکند و قیمت ها بیشتر نشود و رونق ساخت و ساز نیز به صورت اولیه خود برگردد می توان شاهد ایجاد حرکت در زمینه خرید و فروش و معاملات ملکی بود و با توجه به بودجه های در نظر گرفته شده برای خانه اولی ها می توان خرید و فروش بیشتری را ترتیب داد.

تامین مسکن و خرید آن یکی از مهم ترین نیازهایی است که همه به آن نیاز دارند و هر اندازه که بودجه مناسب برای خرید وجود داشته باشد قطعا ساخت و ساز مناسب و با قیمت های خوب رونق بیشتری می گیرد.

کلمات کلیدی: تامین مسکن، قیمت مسکن، معاملات ملکی، خرید و فروش، رونق ساخت و ساز، خانه اولی ها، ساخت و ساز، افزایش معاملات ملکی، تعداد معاملات مسکن، رکود مسکن، بازار مسکن، معاملات املاک

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

بهترین خانه های لوکس و مدرن علاوه بر مناسب بودن فضای خارجی ساختمان و نمای بیرونی ساختمان دارای فضا و نمای داخلی متناسب با فضای بیرونی می باشند و میزان این اهمیت به استفاده از فضای سبز و فضای مناسب برای ساختمان برمی گردد.

در طراحی و معماری های مناسب خانه و بهترین انواع طراحی برای ساختمان های لوکس سعی می شود که از فضای موجود به حد کافی استفاده شود و طراحی به گونه ای باشد که بتوان تجهیزات داخلی ساختمان را به شکل مناسبی تعبیه کرد و حداکثر استفاده را از فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد.

ساختمان هایی که خوب و مناسب طراحی شده باشند با ترکیب رنگ مناسب به شکلی بسیار شیک و خوب با ظاهری لوکس و مشتری پسند وجود دارند اگرچه که نمی توان از قیمت بالای در نظر گرفته شده برای فروش  و هزینه به کار رفته برای این نوع از طراحی ها غفلت کرد.

بهترین خانه های مدرن و لوکس با بهترین امکانات در فضای داخلی و مبلمان مناسب تجهیز می شوند و ساخت خانه های خوب و مناسب تحت نظر متخصصان و کارشناسان معماری صورت می گیرد  و گاهی طراحی داخلی ساختمان به فضای خارجی آن گسترش پیدا می کند و کاشی کاری ها و انواع نمای ساختمان ممکن است در محیط بیرونی نیز گسترده شود و زیبایی خود را به همراه داشته باشد. خانه های لوکس با قیمتی درخور با هزینه های ساخت و قیمت منطقه مورد نظر برآورد می شوند.

 

کلمات کلیدی: خانه های مدرن، مبلمان مناسب، فضای خارجی ساختمان، طراحی داخلی ساختمان، نمای ساختمان، فضای داخلی ساختمان، انواع طراحی ساختمان، بهترین طراحی، بهترین خانه های مدرن، ساختمان های لوکس


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com