عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 101
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

افزایش قیمت اجاره بها و بالا رفتن قیمت ها در هر سال طبق درصد خاصی صورت می گیرد که با افزایش قیمت مسکن مرتبط بوده و با توجه به تعداد بالای تقاضای اجاره در این مورد می توان درصد قابل توجهی از افزایش اجاره بها را برای خانه های مختلف و انتخاب شده مشاهده کرد.

به نظر می رسد که افزایش اجاره بها در سال جاری خیلی زیاد نیست و به طور نسبی ثابت می باشد و افزایش اجاره و قیمت رهن در شهرهای بزرگ و کلان شهرها حدود 7 تا 10 درصد می باشد و گفته می شود که شهرهای کوچک گنجایش خیلی زیاد برای افزایش اجاره بها را ندارند.

از آنجایی که همه ساله با افزایش تعداد مستاجران مواجه هستیم و با توجه به تعداد کم متقاضیان خرید خانه اگر تعادل قیمتی وجود داشته باشد این امر می توان برای مستاجران امیدوارکننده می شود و ثبات در بازار اجاره و افزایش پیدا نکردن قیمت اجاره بها سبب می شود که آینده این بازار معاملات را در امر رهن و اجاره پیش بینی کرد.

رشد و افزایش تعداد مستاجران در سال های اخیر نشان می دهد که تعادل بین میزان عرضه و تقاضای ایجاد شده برای خرید خانه در بازار مسکن وجود ندارد. تعداد خانه و واحدهای مسکونی با قیمت بالا سبب خالی ماندن آنها شده و تعداد مستاجرانی که قدرت خرید خانه هایی با توزیع نامناسب دارند کاهش پیدا کرده است.

به هر صورت هر اندازه که قیمت فروش خانه با ثبات بهتری پیش برود و در این زمینه شاهد گران شدن خانه نباشیم قیمت اجاره نیز با ثبات بیشتری حرکت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: قیمت فروش خانه، گران شدن خانه، واحدهای مسکونی، تعداد خانه، قدرت خرید خانه، قیمت اجاره بها، بازار اجاره، رهن و اجاره، افزایش اجاره بها، افزایش قیمت مسکن، ثبات بازار اجاره، خرید خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 105
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در زمان وجود ساخت و سازها و تحرک موجود در زمینه خرید و فروش مسکن و سرمایه گذاری هایی که در مورد خانه و مسکن وجود داشت می توان موارد ساخت و ساز را با تنوع بیشتری مشاهده کرد از این رو سرمایه گذاری زیادی در بخش خانه و مسکن به وجود آمد.

بیشترین تعداد ساخت و سازها در شهرهای بزرگ در نهایت منجر به ساخت خانه هایی با هزینه های بالاتر و لوکس تر شده که در نهایت سبب بالا رفتن قیمت ها گردید و گران بودن قیمت خانه سبب کاهش قدرت خرید برای بسیاری از افراد به خصوص خانه اولی ها شد.

در طی دو دهه اخیر تعداد ساخت و ساز و ساختمان سازی تا حدی بالا بود که حدود بیشتر از 2 واحد درصد بالاتر از نرخ رشد جمعیت بوده است از این رو تعداد خانه ها و آپارتمان های خالی ساخته شده بیشتر و بیشتر شد و سرمایه های زیادی در این امر بدون سود و بهره وری باقی ماند.

به هر صورت با سکون و رکود حاکم بر بازار مسکن که در مورد خرید و فروش املاک به وجود آمده است می توان این سکون را نتیجه بالا بودن قیمت خرید خانه و کم شدن توان اقتصادی و قدرت خرید برای بسیاری از افراد دانست.

کلمات کلیدی: رکود بازار مسکن، قیمت خرید خانه، آپارتمان های خالی، خانه های خالی، ساخت و ساز، خانه های گران قیمت، خانه اولی ها، ساختمان سازی، خرید و فروش مسکن، سرمایه گذاری مسکن، خانه و مسکن


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 136
نویسنده : omid





به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید و فروش املاک مانند انجام معاملات در سایر زمینه ها دارای شرایط و ضوابطی می باشد که برای قانونی و رسمی شدن معاملات اغلب بستن قراردادهای رسمی میان طرفین الزامی می باشد.

با بستن قراردادهای رسمی که ممهور شده باشند و توسط افراد مطمئن امضا شده باشند خیال خریدار و فروشنده راحت تر شده و به راحتی می توانند در مورد خرید خود اطمینان داشته باشند.

هر نوع از املاک که شامل خانه با شرایط و متراژ گوناگون و همین طور آپارتمان های مختلف می شود و یا خانه های ویلایی با شرایط گوناکون از نظر طراحی و نوع معماری و قیمت تعیین شده برای آنها دارای تنوع و تفاوت هستند که خریدار هر نوع از این املاک با توجه به هزینه ای که قرار است پرداخت نماید اقدام به جستجو در این زمینه می نماید.

با جستجوی مناسب که در زمینه خرید و فروش خانه با شرایط مختلف وجود دارد می توان اطلاعاتی کامل در زمینه املاک در جستجوی حضوری در بنگاه های املاک و یا جستجو در سایت های معتبر در زمینه املاک اقدام نمود.

خرید و فروش مطمئن در حضور مشاوران املاک با بستن قرارداد رسمی بین دو طرف معامله با ذکر تمام شرایط خرید و فروش و قیمت نهایی صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: مشاوران املاک، بنگاه های املاک، خریدار املاک، خانه های ویلایی، طراحی و نوع معماری، هر نوع از املاک، آپارتمان های مختلف، خرید و فروش املاک، رسمی شدن معاملات، اطلاعات املاک، خریدار و فروشنده


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 113
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

طراحی و تفکیک فضای خانه در انواع خانه های ساخته شده سبب ایجاد فضایی با تنوع گوناگون می شود و نحوه بهره گیری از فضا به طور مناسب سبب می شود که بیشتری استفاده از فضای خارجی ساختمان به کار آید و طراحی درست و مهندسی نیز سبب می شود که نور کافی و طراحی مناسب از نظر نورگیر بودن به وجود آید.

یکی از عوامل موثر بر خرید و فروش خانه که برای خریداران خانه اهمیت زیادی دارد میزان نور مناسب در خانه مورد نظر است و این نور باید تا حدی باشد که در هنگام روشن بودن هوا نیازی به بهره گیری از لامپ برای روشن کردن خانه نباشد.

نحوه طراحی مناسب و خوب برای اکثر مشتریان خانه، نور مناسب می باشد و گاهی با استفاده و طراحی درست فضای داخلی ساختمان می توان به این میزان درست از نور دست پیدا کرد.

هر اندازه که بتوان فضای داخلی را به صورتی هماهنگ و مناسب طراحی و دسته بندی کرد در نهایت یک فضای شیک با نور کافی ایجاد می شود و خریدار خانه با رضایت بیشتری آن را انتخاب می نماید.

نحوه معماری و طراحی با سبک های مختلف معماری در خانه های گوناگون به شکلی می باشد که هر فردی با نظر شخصی خود و انتظاری که از فضا دارد اقدام به خرید خانه مورد نظر به صورت انتخابی می نماید.

کلمات کلیدی: معماری خانه، سبک های مختلف معماری، خانه های گوناگون، اقدام به خرید خانه، طراحی مناسب، مشتریان خانه، طراحی فضای داخلی، فضای داخلی ساختمان، خریداران خانه، تفکیک فضای خانه، فضای خارجی ساختمان


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 93
نویسنده : omid

 

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

هر سبک و روشی در طراحی و ساخت خانه دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد و این طرفداران می توانند تعیین کننده سبک معماری و طراحی خانه مورد نظر خود در حین ساخت و ساز خانه باشند اما زمانی که خانه ای آماده به فروش می باشد عموما متقاضیان از بین آنها بهترین طراحی را که مورد علاقه می باشد می توانند انتخاب نمایند.

معماری خانه و سبک های معماری مدرن نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین طرفداران می توانند از بین خانه های تازه ساز انواعی از سبک های دلخواه را برای خرید در نظر داشته باشند.

برخی از سبک های ایجاد شده برای خانه ها و آپارتمان های مختلف به شکلی می باشد که می تواند خریداران را به سوی خود جلب نماید و خانه با قیمتی مشخص و مناسب فروخته شود.

هر اندازه که سبک خانه مورد نظر مناسب تر و جالب تر باشد در نهایت میزان پسند مشتری و تعداد مشتریان آن بیشتر می باشد البته اگر قیمتی متناسب با بودجه و هزینه در نظر گرفته شده خریدارد باشد.

خانه های ویلایی و یا برج های مسکونی و انواع سازه های دیگر هر کدام دارای سبک و روش های معماری متفاوتی برای طراحی و اجرا می باشند و در روش های گوناگون در سازه های مختلف می توان میزان تخصص به کار رفته را مورد سنجش قرار داد.

کلمات کلیدی: خانه های ویلایی، برج های مسکونی، انواع سازه، سبک و روش های معماری، سبک خانه، خانه های مختلف، آپارتمان های مختلف، معماری خانه، سبک های معماری، خانه های تازه ساز، طراحی خانه، ساخت و ساز، خانه مورد نظر


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 85
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

یک منطقه مناسب و خوب در زعفرانیه که خلوت و خوش آب و هوا می باشد منطقه زعفرانیه می باشد که در تهران با قیمت بالایی نیز خانه های آن به فروش می رسد.

فروش خانه های مختلف و متنوع با قیمت های مناسبی مورد معامله قرار می گیرد و می توان خانه هایی با قیمت بالا را در نظر گرفت و لوکس بودن و متنوع بودن سازه های مختلف در این مناطق سبب تنوع قیمتی بالا می شود.

خانه های متفاوت با سازه هایی خوب و مدرن و یا انواع خانه های لوکس با شرایط ایده آل و مناسب قیمتی متفاوت دارند و بالا بودن قیمت خانه هایی با تجهیزات گران قیمت و مجلل به دلیل مواد اولیه گران تر و مصالح گران قیمت بالاتر می باشد.

اگر خانه و یا آپارتمان و واحدهای مسکونی در مناطقی با شرایط ایده آل تر و بهتر واقع شده باشد و یا در منطقه زعفرانیه که یکی از مناطق مناسب و شمالی تهران می باشد قیمت بالایی برای خرید و فروش دارد و سازه های گوناگون دارای تنوع قیمت خوبی هستند.

معاملات مناسب خانه با قیمت خوب و مطلوب با شرایط خوب خانه در ارتباط می باشد و منطقه خوب و خوش آب و هوا برای قیمت گذاری خانه تاثیر گذار می باشد.

کلمات کلیدی: معاملات خانه، شرایط خوب خانه، قیمت گذاری خانه، قیمت خانه، خانه های متفاوت، سازه های خوب و مدرن، انواع خانه های لوکس، سازه های مختلف، فروش خانه های مختلف، خانه های قیمت بالا


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 96
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در بازار رهن و اجاره خانه های مختلف در نظر گرفته شده دارای شرایط مختلفی می باشند که از واحدهای مسکونی کوچک تا آپارتمان های بزرگ دارای تنوع می باشند و دارای متراژ کم تا زیاد هستند.

برای این که خانه مورد نظر از نظر قیمتی هماهنگ با مبلغ اجاره در مورد آن باشد باید با متراژ خانه هماهنگ در نظر گرفته شود و یکی از عواملی که بر قیمت رهن و اجاره موثر است متراژ خانه و بزرگی و کوچکی آن می باشد که در نهایت سبب بیشتر یا کمتر شدن مبلغ اجاره بها می شود.

در پایتخت بیشترین تعداد تقاضا برای اجاره کردن خانه در مرکز شهر می باشد و بیشترین خانه هایی که مورد اجاره واقع می شوند بین متراژ 50 تا 80 متر می باشد و این متراژ بیشترین طرفداران را دارد.

برای رهن و اجاره خانه می توان مناطق مختلف از پایتخت و شهرهای مختلف را در نظر داشت و با توجه به شرایط محیطی و مناسب، قیمت خانه را مورد بررسی قرار داد.

هر اندازه که خانه ای که برای اجاره در نظر گرفته می شود دارای وسعت بزرگتری باشد و در منطقه ای مناسب تر و خوب تر واقع شده باشد در نهایت قیمت رهن و اجاره آن بالاتر می رود چون در واقع قیمت فروش آن خانه بالا می باشد و در نهایت وقتی قیمت خرید خانه بیشتر باشد در نهایت اجاره بها نیز بیشتر می شود.

کلمات کلیدی: رهن و اجاره، قیمت خرید خانه، اجاره بها، رهن و اجاره خانه، اجاره خانه، قیمت رهن و اجاره، متراژ خانه، وسعت خانه، واحدهای مسکونی کوچک، آپارتمان های بزرگ، بازار رهن و اجاره، خانه های مختلف


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 149
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که قیمت ملک با معیارهای مختلفی مشخص می گردد و هر خانه ای با داشتن شرایط مختلف و امکانات گوناگون دارای تنوع قیمتی در معاملات و خرید و فروش می باشد و خانه های گران قیمت و ارزان تر در مناطق مختلف واقع شده اند.

با توجه به قدرت اقتصادی خانواده ها برای خرید خانه و یا کم درآمد بودن برخی از اقشار جامعه نمی توان به راحتی شاهد خرید خانه توسط این افراد بود.

نرخ تورم که بر قیمت نهایی و بالا رفتن قیمت معامله خانه موثر می باشد در نهایت سبب اجاره بالا با قیمت بالای خانه می باشد. با در نظر داشتن این که قیمت خانه ثابت باقی خواهد ماند و با شیب ملایم تورم خیلی بالا نمی رود می توان به آینده این بازار امیدوار بود.

البته وام ها و تسهیلات بانکی که از طرف بانک مسکن اعطا می شود سبب افزایش پیدا کردن قدرت خرید افرادی می شود که درآمد کمتر و بودجه کمتری برای خرید خانه دارند.

درصد تحولات موجودی که در بازار خرید و فروش مسکن و به کندی صورت گرفته است نشان دهنده دوران پیش رونق در این بازار می باشد و با افزایش خرید و فروش و معاملات می توان این رونق را به درستی مشاهده کرد.

کلمات کلیدی: بازار خرید و فروش مسکن، بانک مسکن، وام و تسهیلات بانکی، خرید خانه، قیمت ثابت خانه، معاملات خانه، نرخ تورم، قیمت ملک، خانه با شرایط مختلف، خانه های گران قیمت، خانه های ارزان قیمت


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 137
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای اجاره و رهن خانه متقاضیان متعددی وجود دارد و مستاجران قراردادهای متعددی را در مورد اجاره خانه با شرایط گوناگون تعیین می نمایند. قیمت اجاره بها با شرایط خانه و واحدهای مسکونی متفاوت با یکدیگر فرق می کند و خانه هایی که متقاضی های بیشتری دارند با قیمتی بالاتر در قرارداد اجاره منعقد می گردند.

فایل های مشاوران املاک که مورد رهن و اجاره واقع می شوند دارای موارد متعدد با قیمت های مختلف هستند که با تعداد قراردادهای منعقد شده در فصل های مختلف مشخص می شود. در تابستان که بازار رهن و اجاره داغ است قراردادهای رهن و اجاره نیز بیشتر بسته می شود.

هر اندازه که در مورد مناطق مختلف خانه هایی با متراژ و ویژگی های مشخص متقاضیان بیشتری داشته باشد امکان بالا رفتن قیمت در مورد رهن و اجاره وجود دارد.

برای اجاره کردن خانه نیز برخی از خانه ها و آپارتمان ها بیشتر متقاضی رهن کامل دارند و برخی افراد ترجیح می دهند که اجاره کمتری پرداخت نمایند و پول رهن خانه را بیشتر پرداخت نمایند.

فایل های خرید و فروش خانه نیز در سال های جاری به تعدادی کم وجود دارد و به دلیل رکود در بازار خرید و فروش خانه می توان این سکون را در معاملات ملکی دیگر نیز مشاهده نمود.

کلمات کلیدی: فایل خرید و فروش، خرید و فروش خانه، بازار خرید و فروش خانه، خانه . آپارتمان، اجاره خانه، پول رهن خانه، رهن و اجاره، بازار رهن و اجاره، قرارداد رهن و اجاره، فایل رهن و اجاره، قیمت اجاره بها، واحدهای مسکونی


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 111
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

تسهیلات به عنوان یکی از خدمات ارائه شده جهت تسهیل در امر خرید خانه صورت می گیرد تا مشتری بتواند خانه مورد نظر را با توجه به بودجه کمی که دارد خریداری نماید و این تسهیلات مسکن به عنوان یک مبلغ کمکی جهت جبران کمبود بودجه مورد نظر می باشد.

گاهی تسهیلات به منظور افزایش قدرت خرید برای برخی از خریداران تلقی می گردد و این مبلغ وام به عنوان یک مبلغ اضافی در نظر گرفته می شود تا کمبود هزینه موجود را جبران نماید و خریدار بتوان خانه مورد نظر خود را به شکل انتخابی خریداری نماید.

اگر خرید خانه با مقدار تسهیلات و یا وام مسکن افزایش پیدا کند و نتیجه آن تحرک در بازار مسکن باشد در نتیجه خرید و فروش بیشتر شده و ساخت و ساز نیز در زمینه مسکن بیشتر خواهد شد و از این رو واحدهای نوساز نیز با تعداد بیشتری معامله می شوند و از تعداد واحدهای مسکونی نوساز خالی کم می شود.

اگرچه که تعداد متقاضیان دریافت وام برای خرید خانه به دلایل مختلفی کم شده است و یکی از این دلایل که مورد بررسی قرار گرفته میزان بالای سود بانکی در این زمینه می باشد از این رو فعلا رکود بر بازار مسکن و خانه حاکم می باشد و سرمایه گذاری در این بخش به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است.

کلمات کلیدی: متقاضیان دریافت وام، خرید خانه، سود بانکی، رکود بازار مسکن، بازار مسکن و خانه، واحدهای مسکونی نوساز، ساخت و ساز مسکن، واحدهای مسکونی، وام مسکن، تحرک بازار مسکن


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com