عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 142
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ خرید فروش اجاره املاک

 واحدهای مسکونی زیادی در سکونتگاه های نا به سامانی که در خارج از شهر هستند، وجود دارد. در حاشیه شهرها در حال حاضر 5.5 میلیون آپارتمان های مسکونی خالی واقع شده است. که به دلیل عدم دسترسی به امکانات رفاهی و شهری طرفداران چندانی ندارد.

گران بودن قیمت زمین در مراکز شهرها را می توان از جمله دلایل ساخت واحدهای مسکونی در حاشیه شهرها و مناطق نا به سامان دانست. در مناطق شهری بسیاری از آپارتمان های مسکونی به دلیل بالا بودن قیمت خرید و یا اجاره تا حدود زیادی خالی می باشد.

 افزایش جمعیت و مهاجرت تعداد زیادی از خانوارها به شهرهای بزرگ در قیمت آپارتمان های مسکونی واقع در مراکز شهر بی تاثیر نیست. پروژه های ساخت مسکن مهر نتوانست مشکلات مسکن اقشار کم درآمد را حل کند.

از دلایل خالی ماندن واحدهای مسکن مهر را می توان ساخته شدن مجتمع های مسکن مهر در سکونتگاه های نابه سامان دانست. ساخت واحدهای مسکونی مهر در حاشیه شهرها نتوانست نیاز خانوارها را برای داشتن خانه های مسکونی با امکانات کافی رفع کند.

دولت جدید با توجه به باز آفرینی شهری سعی کرده است که امکانات لازم برای زندگی را در حاشیه شهرها برای ساکنین مجتمع های مسکونی فراهم آورد. سیاست باز آفرینی در تلاش است تا مناطقی که سکونتگاه های غیر رسمی هستند را بررسی کند و بتواند امکانات بیشتری را برای ساکنین مجتمع های مسکونی در حاشیه شهر ها فراهم آورد.

ساخت آپارتمان های مسکونی در حاشیه شهرها با در اختیار داشتن امکانات کافی می تواند در کاهش رکود مسکن تاثیر گذار باشد. علاوه بر این می توانیم شاهد آلودگی کمتر در داخل شهر ها باشیم ضمن این که با ترافیک های سنگین هم مواجه نخواهیم شد.

ساخت آپارتمان های لوکس و گران قیمت در داخل شهرها متقاضیان کمی دارد. و دلیل این موضوع نداشتن بودجه اکثر مردم جامعه برای خرید آپارتمان های مسکونی لوکس می باشد. زمانی که شهروندان پول کافی برای خرید مسکن نداشته باشند این آپارتمان های مسکونی هم خالی خواهد ماند.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 132
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ  معرفی زیبا ترین املاک کشور

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، ویلا با متراژ بزرگ در اصفهان، فروش ویلا با نمای سنگی، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا خوش نقشه در اصفهان، ویلا خوش ساخت با دسترسی راحت، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی، ویلا با مساحت زمین 480 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 400 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 3 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 560.000.000 تومان

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، ویلا با متراژ بزرگ در اصفهان، فروش ویلا با نمای جدید در اصفهان، ویلا با امکانات خوب در اصفهان، فروش ویلا با نقشه کاربری خوب در اصفهان، ویلا خوش ساخت با دسترسی راحت به مراکز خرید، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی جنوبی، ویلا با مساحت زمین 400 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 320 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 3 اتاق آفتاب گیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 500.000.000 تومان

فروش ویلا 56 سال ساخت در اصفهان،  فروش ویلا خوش نقشه در اصفهان، فروش ویلا با نمای جدید در اصفهان، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا با بهترین امکانات در اصفهان، ویلا بازسازی شده در منطقه فتح آباد اصفهان، ویلا با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر با موقعیت شمالی، ویلا با مساحت زمین 98 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 85 متر مربع، خرید ویلا با 2 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 2 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 380.000.000 تومان

فروش ویلا با امکانات خوب در اصفهان، فروش ویلا با موقعیت شمالی جنوبی و 2 بر نور در اصفهان، فروش ویلا با نمای سنگی، ویلا با موقعیت مکانی خوب در اصفهان، فروش ویلا خوش نقشه با دسترسی خوب در اصفهان، ویلا خوش ساخت با طراحی دکوراسیون داخلی جدید، فروش ویلا نورگیر و کاغذ دیواری شده، ویلا با مساحت زمین 100 متر مربع در اصفهان، فروش ویلا با زیر بنای 87 متر مربع، خرید ویلا با 1 سرویس بهداشتی، فروش ویلا با 2 اتاق نورگیر، قیمت فروش ویلا در منطقه فتح آباد اصفهان 400.000.000 تومان

ساکنین


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 130
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ خرید و فروش املاک آپارتمان ویلا

خرید آپارتمان های مسکونی و خانه دار شدن مزایا و معایب مختلفی دارد. از جمله مزایای خانه دار شدن، ایجاد آرامش با خرید آپارتمان های مسکونی به صورت دائمی می باشد.

در ارتباط با خرید آپارتمان های مسکونی و مستاجری، افراد مختلف نظرات متفاوتی دارند. خرید خانه ها و آپارتمان های مسکونی با وجود مزایای مختلفی که دارد، هزینه هایی هم برای خریدارا ن واحدهای مسکونی ایجاد می کند.

خرید آپارتمان های مسکونی با سن بنای زیاد برای مالکان هزینه هایی را ایجاد می کند. هزینه تعمیر و نگهداری آپارتمان های مسکونی با سن بنای زیاد یکی از هزینه هایی است که مالکان برایی بهبود وضعیت آپارتمان مسکونی و نو شدن آن باید بپردازند.

در کنار خرید آپارتمان های مسکونی، اجاره نشینی هم دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد. از جمله مزایای اجاره نشینی این موضوع است که هزینه هایی که مالکان برای تعمیر و نگهداری واحدهای مسکونی خود می پردازند شامل حال مستاجران نمی شود.

از معایب اجاره نشینی می توان به پرداخت اجاره بها و یا رهن آپارتمان های مسکونی اشاره کرد. بسیاری از افراد اجاره نشینی را به خانه دار شدن ترجیح می دهند و دلیل آن ها، تنوع در آپارتمان های مسکونی می باشد. از مزایای دیگر مستاجری این موضوع می باشد که مستاجران از پرداخت مالیات آپارتمان های مسکونی معاف می باشند.

خانه دار شدن و مستاجری واحدهای مسکونی هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. با توجه به نظرات مختلف افراد در ارتباط با خانه دار شدن و مستاجری آپارتمان های مسکونی باید گفت که درصد بیشتری از افراد به دنبال راهی برای خرید آپارتمان های مسکونی می باشند. و خانه دار شدن را به اجاره نشینی ترجیح می دهند.خرید و فروش آپارتمان های مسکونی با سن بنای پایین در بین مردم جامعه طرفداران بیشتری نسبت به آپارتمان های مسکونی با سن بنای زیاد دارد.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 136
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ ارائه خدمات املاک لوکس

ساخت و ساز آپارتمان ها و واحدهای مسکونی با کیفیت مطلوب در تمامی شهرها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در شهرهای بزرگ صنعتی که ساخت آپارتمان ها و برج های مسکونی رواج بیشتری نسبت به شهرهای کوچک دارد، ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

با توجه به ساخت برج های مسکونی در شهرهای بزرگ و پر جمعیت که دارای طبقات زیادی می باشند ، علاوه بر توجه به استفاده از سازه های محکم که برای ساخت برج های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، توجه به نمای مناسب برای برج های مسکونی حائز اهمیت می باشد.

 در شهرهای بزرگ صنعتی که ساخت و ساز آپارتمان ها و وحدهای مسکونی به صورت انبوه رواج دارد، توجه سازندگان به استفاده از نمای متناسب با نوع شرایط محیطی شهرهای بزرگ صنعتی بیشتر از شهرهای کوچک می باشد.

توجه به استفاده از نماهای با کیفیت در ساخت آپارتمان ها و برج های مسکونی در شهرهای بزرگ صنعتی، به منظور چند هدف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اهداف استفاده از نمای مناسب در ساختمان های مسکونی را می توان حفظ مقاومت ساختمان در برابر آتش سوزی و زلزله دانست.

نماهای ساختمانی با کیفیت باید دارای وزن سبکی باشند و به هنگام کار بر روی ساختمان های مسکونی بتوان آنها را به شکل های متنوع هندسی در آورد. سبک بودن نماهای ساختمانی با کیفیت مطلوب می تواند سرعت کار را افزایش دهد.

استفاده از سنگ های متناسب با نمای ساختمان های مسکونی در شهرهای بزرگ باید از هدر رفت انرژی پیشگیری کنند و در برابر گرما و سرما به صورت عایق عمل کنند.

با توجه به این موضوع که بهره برداری طولانی از پروژه ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی در بالا بردن هزینه های ساختمان های مسکونی تاثیر گذار است، می توان گفت که استفاده از سنگ های با کیفیت و سبک وزن در سرعت بخشیدن به کار موثر می باشد.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid

به گزارش سایت اخبار مسکن

در معماری های مختلف با سبک ها و روش های گوناگون اجرایی برای سازه ها و ساختمان های گوناگون شاهد تنوع و پیچیدگی های زیادی برای ساختمان ها از نظر طراحی و اجرا می باشیم که طرح های بی نظیری با بهره گیری از این سبک های حرفه ای ایجاد شده است و می توان شاهد وجود ساختمان هایی با معماری های بسیار زیبا و شیک در نمای داخلی و خارجی بود.

معماری های به کار رفته و روش های مختلف معماری برای ساخت و ساز انواع مسکن اغلب با بهره گیری از روش های سنتی و بهره مندی از فرهنگ خاص آن منطقه و یا شهر و کشور صورت می گیرد و در این میان می توان از فرهنگ های دیگر و یا معماری های اجرا شده به سبک های مختلف و مدرن نیز استفاده کرد.

سبک زندگی و نوع آن نیز می تواند یکی از عوامل مهمی باشد که بر روش ها و سبک های طراحی و معماری نهایی ساختمان به شکلی مناسب اثرگذار می باشد و می توان هر نوعی از سبک های زندگی را با معماری خاصی تطبیق داد.

بهره بردن از همه انواع سبک های معماری مدرن و سنتی به شکل تلفیقی برای ساختمان سازی های گوناگون به این دلیل است که افراد با وجود سلیقه ای متفاوت که در طراحی و اجرای سازه های مسکونی به شکل های گوناگون دارند اقدام به خرید ملک مورد نظر خود نمایند.

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که برای معماری انواع خانه و مسکن به شکل های گوناگون به کار می رود استفاده از عناصر مفهومی و ذهنی فرهنگی در هر نقطه ای می باشد که ریشه در آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی دارد و بسیاری از خریداران خانه به شکل های مختلف علاقمند به اجرای این نوع از سبک ها می باشند. همه سبک های معماری در جای خود و به روش درست، مناسب می باشند و با این تناسب می توان افراد زیادی را برای خرید خانه تشویق کرد.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 154
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ طراحی نوین ساختمان های لوکس تهران

وام مسکن و تسهیلات ملکی بایستی به فراخور نیاز افراد جامعه و متقاضیان خرید مسکن در اختیار آنان قرار بگیرد. اولویت دریافت کنندگان تسهیلات مسکن باید با توجه به آمار و ارقام موجود در بازار مسکن بررسی شود. ایجاد فضای مناسب برای تامین مسکن و تهیه ملک مسکونی اقشار کم درآمد جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد تا رضایتمندی بیشتری در بازار مسکن ایجاد شود.

سه گروهی که باید وام مسکن را در صدر اولویت ها دریافت نمایند عبارتند از: خانه اولی ها، ساکنان بافت فرسوده، حاشیه نشینان و کسانی که در واحدهای مسکونی حاشیه شهر مستقر هستند، در اولویت اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای تهیه و خریدارای ملک مسکونی می باشند و در این راستا باید به این سه گروه توجه خاص شود.

خبرگزاری مهر از جزئیات بیشتر در این مراسم می گوید و به واحدهای مسکونی مسکن روستایی اشاره می کند و به نقل از عباس آخوندی می نویسد: در روستاهای ایران رشد منفی 73 درصد را شاهد هستیم. علیرغم هزینه کرد چند هزار میلیارد تومانی در روستاها، ماندگار در روستاها و تهیه ملک مسکونی روستایی و خانه روستایی منفی بوده است.

تعداد واحدهای مسکونی در ایران در سال 90 تعداد 21.5 میلیون واحد مسکونی و ملک مسکونی بوه است. در سال 95 تعداد املاک مسکونی و آپارتمان های مسکونی در ایران به 25 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی رسیده است.

در ظاهر وضعیت مسکن و خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی و بازار ملک مسکونی خوب است و برای هر خانوار ایرانی بیش از 1 واحد مسکونی و آپارتمان مسکونی وجود دارد. اما با توجه به آمار خانه های خالی در کشور و تعداد آپارتمان مسکونی بدون سکنه، مشخص می شود اوضاع چندان مطلوب نیست و حجم زیادی از سرمایه کشور در آپارتمان های فاقد متقاضی خرید انباشته شده است.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 142
نویسنده : omid

به گزارش سایت نبض مسکن

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و خانه های ویلایی با متراژهای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مسکونی و آپارتمان های مسکونی نوساز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

فضای خانه های مسکونی ویلایی نسبت به آپارتمان های مسکونی با متراژ پایین بازتر است و این مسئله دست ساکنین خانه های مسکونی ویلایی را برای طراحی دکوراسیون داخلی مناسب باز می گذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی مسکونی که قسمت های مختلفی را شامل می شود، می تواند فضایی دلباز و زیبا را به وجود آورد. به کارگیری سنگ های مناسب برای نمای بیرونی خانه های مسکونی نوساز از مهم ترین مسائل در نمای خارجی می باشد.

با توجه به تنوع سلیقه افراد در طراحی فضای داخلی خانه های مسکونی ویلایی می توان گفت که سبک های معماری متفاوتی که وجود دارد می تواند فضایی را به وجود آورد که متناسب با سلیقه آن ها باشد.

بسیاری از افراد به دنبال معماری خانه های ویلایی به صورت ساده هستند. با توجه به آمار به دست آمده می توان گفت که امروزه در سبک معماری خانه های ویلایی مسکونی بیشتر از شیوه معماری آسیای شرقی و سبک اروپایی استفاده می شود.

افرادی که به دنبال ایجاد فضایی مدرن و خاص هستند در طراحی خانه های ویلایی از سبک معماری آسیای شرقی و معماری اروپایی استفاده می کنند.

بسیاری از ساکنین خانه های ویلایی لوکس برای ایجاد فضایی متفاوت و شیک در خانه های ویلایی به جای استفاده از رنگ های روشن که در فضای داخلی بیشتر خانه های مسکونی متداول می باشد، از رنگ های تیره برای ایجاد فضایی خاص استفاده می کنند.

سبک کلاسیک در کنار شیوه های معماری جدید طرفداران زیادی بین افراد با سن و سال مختلف دارد. سبک کلاسیک در خانه های ویلایی مسکونی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و خیره کننده است.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid

به گزارش سایت ملک روز

سبک های مختلفی که در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی به کار گرفته می شود هر یک دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. سبک های مختلف با ویژگی های متفاوت با توجه به تنوع سلیقه افراد در طراحی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی مختلف به کار گرفته می شود.

یکی از ویژگی های معماری مدرن که در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی به کار گرفته می شود و توجه هر فردی را به خود جلب می کند به کارگیری روش های مختلف برای استفاده مناسب از فضا برای بزرگ نشان دادن محیط داخلی آپارتمان های مسکونی است.

در معماری با سبک مدرن در طراحی داخلی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی از رنگ هایی که بسیار چشمگیر می باشند در کنار رنگ های خنثی استفاده می گردد. ایجاد فضایی زیبا و ساده با استفاده مناسب و درست از رنگ های مختلف از ویژگی های دیگر معماری با سبک مدرن در آپارتمان های مسکونی می باشد.

استفاده از معماری مدرن در مجتمع های مسکونی که دارای واحدهای نقلی و کوچکی هستند کاربرد زیادی دارد. ایجاد فضایی ساده و بازی با رنگ های مختلف برای ایجاد تنوع در فضای داخلی واحدهای مسکونی فضایی خیره کننده را ایجاد می کند.

در معماری مدرن به کار گرفته شده در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، برای ایجاد فضایی خاص و زیبا نیازی به استفاده از وسایل گران قیمت و پر زرق و برق نیست. به کارگیری وسایل ساده با رنگ های مناسب و چیدمان خوب موجب ایجاد طراحی دکوراسیون شیک در مجتمع های مسکونی می گردد.

استفاده از رنگ های روشن در سبک معماری مدرن طرفداران زیادی دارد. امروزه بیشتر افراد به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی خوب با استفاده از شیوه های ساده می باشند.

به طور کلی می توان گفت معماری مدرن در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی نوساز توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. با توجه به این که امروزه ساخت مجتمع های مسکونی با متراژ های پایین گسترش یافته است، استفاده از معماری مدرن در طراحی داخلی واحدهای مسکونی بسیار چشمگیر است.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid

به گزارش سایت املاک تهران و ایران خرید و فروش رهن ملک

در کنار نماهای سنگی که در نمای خارجی آپارتمان های مسکونی نوساز مورد استفاده قرار می گیرد. از نماهای شیشه ای نیز در بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

استفاده از نماهای سنگی در بین نماهای مختلف طرفداران زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت که نماهای مختلف ساختمانی هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

نماهای سنگی دارای مزایای مختلفی از جمله داشتن دوام بالا با رنگ های ثابت می باشد. استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی عایق بسیار خوبی برای حرارت می باشد.

در کنار مزایایی که نماهای سنگی دارد می توان گفت که استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی به زمان زیادی نیاز دارد. و استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی با طولانی شدن استفاده از نمای ساختمانی گران شدن نمای سنگی را به دنبال خواهد داشت.

در بسیاری از ساختمان های مسکونی نماهای شیشه ای طرفداران زیادی دارد. استفاده از نمای شیشه ای در آپارتمان ها و خانه ها مسکونی سرعت کار را افزایش می دهد.

در کنار مزایایی که نماهای شیشه ای دارند باید خاطر نشان کرد که استفاده از نماهای شیشه ای عایق مناسبی برای گرما نیستند. استفاده از نماهای شیشه ای در فصل تابستان مشکلات مختلفی را برای ساکنین واحدهای مسکونی به وجود می آورد.

انتخاب نماهای ساختمانی و خرید آن تا حدود زیادی به میزان هزینه ای که قرار است بابت آن پرداخت شود بستگی دارد. در بین نماهای مختلف نماهای سنگی به دلیل مقاومت بیشتر در برابر حرارت و پیشگیری از هدر رفت انرژی نظر افراد را به خود جلب کرده است.


تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 126
نویسنده : omid

به گزارش سایت اجاره فروش رهن آپارتمان در ایران

آپارتمان با متراژ بزرگ در تهران، فروش آپارتمان با امکانات کامل در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت شمالی در تهران، خرید آپارتمان خوش نقشه در تهران، فروش آپارتمان با چشم انداز خوب در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان نورگیر در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 3 اتاق دلباز، فروش آپارتمان با متراژ 180 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 2.520.000.000 تومان

آپارتمان شیک با نور پردازی جدید در تهران، فروش آپارتمان با نقشه ساختمانی خوب در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت شمالی و آفتاب گیر در تهران، خرید آپارتمان در محیط آرام در تهران، فروش آپارتمان با چشم انداز خوب در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان 2 واحدی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 2 اتاق نورگیر، فروش آپارتمان با متراژ 90 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 750.000.000 تومان

آپارتمان نقلی در تهران، فروش آپارتمان با طراحی دکوراسیون داخلی جدید در تهران، خرید آپارتمان با نمای جدید در تهران، فروش آپارتمان شمالی جنوبی در تهران، خرید آپارتمان سند دار در تهران، فروش آپارتمان با موقعیت خوب مکانی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان نورگیر در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت با سن بنای پایین در تهران، فروش آپارتمان با 2 اتاق دارای کمد دیواری، فروش آپارتمان با متراژ 73 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 700.000.000 تومان

فروش آپارتمان با متراژ بزرگ در تهران، فروش آپارتمان با دسترسی خوب در تهران، خرید آپارتمان با نمای سنگ در تهران، فروش آپارتمان لوکس با نور عالی در تهران، خرید آپارتمان خوش نقشه در تهران، فروش آپارتمان در منطقه خوب تهران، فروش آپارتمان بدون پرتی در منطقه جردن تهران، فروش آپارتمان خوش ساخت در تهران، فروش آپارتمان با 3 اتاق خوش نقشه، فروش آپارتمان با متراژ 120 متر مربع در تهران، خرید آپارتمان در منطقه جردن تهران 930.000.000 تومان

منبع : ساکنین


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com