عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 175
نویسنده : omid

وزیر راه و شهرسازی، جناب آقای آخوندی در گفتگویی در رابطه با پروژه های مسکن مهر در دولت قبل و روند ساخت و ساز موجود در کشور و همچنین در رابطه با سیاست های دولت یازدهم اظهاراتی داشتند. ایشان اعلام کردند: اگر با سیاست های دولت قبلی پیش می رفتیم 10 سال آینده یک تهران به تهران فعلی اضافه می شد.

وی با اشاره به تعداد پروانه های ساختمان صادر شده در تهران، در سال های 89 تا 92 اشاره کردند و تعداد آن را 760 هزار واحد مسکونی عنوان نمودند. با توجه به جمعیت مستقر در تهران، این تعداد برای 30 درصد از جمعیت تهران برای تامین مسکن کفایت می کرد. پروانه های ساختمان با هدف فروش تراکم انجام شده است و برای واحدهای ساختمانی می باشد که عمدتا هدف سوداگری داشتند و در مناطق 1، 2، 22 و 5 واقع بودند. اگر همان طور پیش می رفت، تهران دیگری به تهران فعلی اضافه می شد.

امکان شهر فروشی که شهرداری به وجود آورده بود و دسترسی به تسهیلات مسکن بانکی، عمدتا دلیل این سوداگری بود. ساختمان های خالی بخشی از تسهیلات مسکن را به خود اختصاص داده اند و تسهیلات معوقه در بسیاری از موارد مربوط به این واحدهای مسکونی می باشد.


تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 179
نویسنده : omid

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 114 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 307 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 98 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 170 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 73 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 180 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 60 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 140 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 68 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 185 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 90 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 262 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 120 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 260 میلیون تومان

فروش آپارتمان در اصفهان، آپارتمان مسکونی در شهشهان، متراژ آپارتمان مسکونی 111 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان 355 میلیون تومان


تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 187
نویسنده : omid

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در چهارراه تلفنخانه، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 4.900.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در میدان هلال احمر، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.100.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در میدان 97، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.000.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در میدان 46، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 5.300.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در میدان 16، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 5.600.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در مهر، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.600.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در مرجان، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.200.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در مدائن شمالی ، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.500.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در سمنگان، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 5.800.000 تومان

آپارتمان در تهران، آپارتمان در نارمک، آپارتمان مسکونی نوساز در دمیرچی، قیمت خرید آپارتمان هر متر مربع 6.000.000 تومان


تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 139
نویسنده : omid

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 195 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 1.170.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 136 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 860.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 118 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 566.400.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 150 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 650.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 168 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 840.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 98 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 530.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 112 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 896.000.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 53 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 185.500.000 تومان

ملک مسکونی در تهران، ملک مسکونی در لویزان، متراژ ملک مسکونی 118 متر مربع، قیمت خرید ملک مسکونی 613.600.000 تومان


تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 172
نویسنده : omid

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با عملکرد دولت یازدهم و همچنین مشکلات مسکن و پدیده بد مسکنی اظهاراتی داشتند. ایشان فرمودند: هر کسی در دولت یازدهم وزیر مسکن می شد یا می توانست به همان سیاست های عوام فریبانه ی قبلی بپردازد و یا صادقانه با مردم صحبت کند که این گونه صداقت ها نتیجه ی سنگینی دارند.

آقای آخوندی صریحا اعلام نمودند: در این دوره ماموریت بزرگ ما آواربرداری از ویرانه های دولت گذشته بوده است. مهم نیست آمار بدهیم چند واحد مسکونی ساخته ایم و چقدر ساخت و ساز در بازار مسکن داشته ایم. مهم این است که بیان شود چقدر تولید مسکن برای متقاضی واقعی مسکن داشته ایم.

ایشان اشاره کردند اگر سیاست های دولت قبل درست بود، چرا همچنان تعداد 19 میلیون نفر در وضعیت بد مسکن در ایران هستند؟ چرا با وجود ده ها هزار میلیاد تومان سرمایه در مسکن مهر، همچنان مشکل خرید مسکن داریم؟ دلیل عمده آن است که عرضه و سرمایه گذاری مسکن در بازار مسکن، جایی صورت گرفته است که با تقاضای واقعی ارتباط برقرار نمی کند.


تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 135
نویسنده : omid

معماری داخلی ایران و هنر دست معماران چیره دست ایرانی و معماران سنتی ایران باستان بر هیچ کس پوشیده نیست. زیبایی مسحور کننده این نوع معماری ایرانی به قدری خیره کننده است که از نگاه خارجیان و توریست های خاری نیز دور نمی ماند و شاهد این قضیه هستیم که تعدادی از آنها به دیده ای خاص به معماری ایرانی و معماری اسلامی می نگرند.

یک عکاس ایتالیایی، به نام ماسیمو رامی، از گنبدهای مساجد ایرانی عکس هایی بسیار زیبا تهیه کرده است. این عکاس، معماری ایرانی را به تصویر کشیده است و آن را در آلبومی با نام هندسی های مقدس منتشر نموده است.

رامی بیان می کند: معماری ایرانی، هندسی مقدس زیبایی های الهی است. او همچنین در جایی نوشته است: شخصیت های ذاتی معماری سنتی ایرانی استفاده از هندسه هایی مقدس در ابعاد علمی و نیز هنری است.



:: برچسب‌ها: معماری ایران , معماری ایرانی , معماری اسلامی , معماری سنتی ایرانی , معماران سنتی ایران ,
تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 281
نویسنده : omid

مدیر کل ادارهی راه و شهرسازی خوزستان اعلام کرد 5500 واحد مسکن مهر به مناسبت دههی فجر در خوزستان افتتاح میشود. منوچهر رحمانی در طی نشستی که روز 12 بهمن در شهر اهواز برگذار شد بیان کرد با هماهنگی و همکاری فرمانداران شهرستانهای مربوطه، تمام این واحدها در روز جمعه افتتاح خواهند شد.

ایشان عنوان کردند آپارتمانهای مسکن مهری که در این روز افتتاح خواهند شد مربوط به شهرهای امیدیه، آبادان، اهواز، بندر امام، بهبهان، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان هستند که با همکاری فرمانداریها، این واحدها قابل استفاده از دهه فجر هستند. این مقام مسئول اعلام کرد که تعداد کل واحدهای مسکن مهر موجود در استان حدود 106 هزار است اما حدود 25 هزار واحد از آنها بدون متقاضی هستند.

وی بیان کرد که ما باید تلاش کنیم تا شرایط را برای ایجاد تقاضا برای این واحدهای آپارتمانی را فراهم کنیم و دولت در رابطه با واحدهایی که خواستار ندارند تصمیماتی ارائه کرده است که از شرط تعهد مسکن مهر خارج شوند. اما تا زمانی که رکود بر بازار معاملات مسکن سایه افکنده است نمیتوان برای واحدهای مسکن بدون متقاضی گام موثری برداشت.

در این نشست، سعید طاهری رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای خوزستان بیان کرد، نباید فقط به افزایش تسهیلات مسکن توجه کرد زیرا موضوع بازپرداخت این وامهای مسکن نیز مهم است و افزودن میزان وام مسکن و عدم بازپرداخت آنها تنها موجب زیاد شدن بدهی متقاضیان به بانکها میشود. این امر موجب آسیب زدن به معاملات مسکن و املاک خواهد شد.

 


تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 294
نویسنده : omid

به وجو آمدن رونق در زمینهی مسکن و ساخت و ساز، میتواند عامل موثری در ایجاد اشتغال در سطح کشور باشد. از جمله شغلهایی که مربوط به این حوزه هستند میتوان به خرید و فروش املاک لوکس در تهران، خرید و فروش زمین، بازساری آپارتمانهای قدیمی، ساخت و ساز مجتمعهای تجاری مسکونی و ... اشاره کرد.

  طبق تجزیه و تحلیلی که کارشناسان مجلس انجام دادهاند، هر صد میلیون تومان سرمایهگذاری که در بخش مسکن اعم از خرید و فروش املاک یا نوسازی آپارتمانهای فرسوده صورت میگیرد معادل تشکیل 5 شغل مستقیم و غیر مستقیم در کشور است که از این میزان حدود3 شغل مستقیم و دو شغل غیر مستقیم ایجاد میشود.

یکی از مزیتها و نکات قوت بخش مسکن، پتانسیل اشتغالزایی بالای آن است. نکتهی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که سرمایهگذاری در بخش مسکن، علاوه بر ایجاد اشتغال در این حوزه، سبب ایجاد یک الی دو شغل در سایر بخشهای اقتصادی میشود. اهمیت این موضوع از آن جهت است که شغلهای ایجاد شده عمدتا مربوط به طبقات کمدرآمد جامعه هستند و میتوانند عاملی برای کاهش فقر باشند.

از طرفی آنالیزها مشخص میکند یک واحد افزایش سرمایه گذاری در بخش ساختمانهای مسکونی، معادل 1.32  واحد تولید مستقیم و غیر مستقیم در کل اقتصاد است. یعنی در ازای صدهزار تومان سرمايه گذاري در اين بخش، توليد كل اقتصاد به صورت مستقيم و غيرمستقيم به ميزان 132 هزار تومان افزايش میيابد.


تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 401
نویسنده : omid

آمارها و اطلاعات خرید و فروش آپارتمان مسکونی نشان میدهد، فروش آپارتمانهای قدیمیساز در تهران با سن بنای بین 16 تا 20 سال در مقایسه با سال گذشته حدود 32 درصد افزایش داشته است. تجزیه و تحلیل معاملات خرید مسکن در تهران در دی ماه 95 مشخص میکند خرید خانههای قدیمیساز با متراژهای متوسط در تهران متقاضیان بیشتری نسبت به واحدهای نوساز با متراژ کوچک دارد.

بررسیها مشخص میکند در دی ماه سال جاری، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران 4 میلیون و 360 هزار تومان بوده است و این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش 11 درصدی داشته است. میزان معاملات خرید مسکن نیز در طی این یک سال حدود 8 درصد افزایش داشته است. همچنین فروش آپارتمانهای کهنهساز در تهران نسبت به سال گذشته حدود 8 ممیز 6 درصد بیشتر اعلام شده است.

براساس استانداردهای مربوط، میتوان ساختمانها را در پنج دسته قرار داد: آپارتمانهایی با عمر بین 0 تا 5 سال، نوساز، آپارتمانهای با عمر بین 5 تا 10 سال، میانسال، آپارتمانهای 10 تا 15 سال سالخورده، ساختمانهایی با عمر 16 تا 20 سال کهنهساز و ساختمانهای بیشتر از 20 سال در ردهی گلنگی قرار میگیرند.

یکی از دلایل گرمتر شدن بازار خرید و فروش آپارتمانهای قدیمیساز این است که واحدهای کهنهساز حدود پانزده الی بیست درصد ارزانتر از واحدهای نوساز معامله میشود، از طرفی هزینهی تعمیرات آپارتمانهای کهنهساز با متراژ متوسط خیلی کمتر از هزینهی خرید آپارتمانهایی با متراژ کوچک است.


تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 296
نویسنده : omid

در این مطلب قصد داریم به موضوع بررسی میانگین قیمت آپارتمان در شهر اصفهان بپردازیم. در منطقهی شمال اصفهان، با توجه به نوع محله و ساختمان، قیمت هر متر مربع آپارتمان متنوع است. به عنوان مثال در خیابان کاشانی شمالی هر متر مربع حدود یک و نیم الی سه و نیم  و یا در خیابان جابر انصاری با قیمت سه تا چهار میلیون تومان معامله میشود. آپارتمانهای منطقه ملک شهر نیز با قیمت هر متر یک و نیم تا سه و نیم میلیون به خرید و فروش میرسند.

در مرکز شهر این تنوع قیمت تا حدودی بیشتر به چشم میخورد. حداقل قیمت هر متر آپارتمان در خیابان آیتالله طیب 3 میلیون تومان است اما در چهارباغ عباسی و آمادگاه به ترتیب هر متر با قیمت 5 میلیون تومان و 7 میلیون تومان خرید و فروش میشود. خیابانهای منتهی به نقش جهان به دلیل ترافیک زیاد قیمت کمتری دارند به عنوان مثال در خیابان فرشادی میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان چهار و  نیم میلیون تومان است.

 خیابانهای اطراف زاینده رود عموما از بیشترین قیمت برخوردار هستند. مثلا در خیابان مشتاق اول قیمت هر متر مربع آپارتمان بین شش تا هشت میلیون تومان است. قیمت آپارتمانهای نوساز و لوکس در اصفهان، در این خیابان نیز تا متری ۱۵ میلیون تومان معامله میشوند. خیابانهای عباس آباد و آذر نیز که در اطراف زاینده رود واقع هستند تقریبا متری 10 میلیون تومان قیمت دارند.

در شرق اصفهان اختلاف بین آپارتمانهای نوساز و قدیمی بسیار زیاد است به طوری که در خیابان دشتستان میانگین قیمت هفت میلیون و قیمت آپارتمانهای نوساز 15 میلیون تومان است.

در غرب اصفهان به عنوان مثال در خیابان کهندژ هر متر مربع دارای قیمت یک تا دو و نیم میلیون تومان و خیابان آتشگاه بین دو تا سه میلیون تومان معامله میشوند. منطقه ناژوان به طور میانگین متری هفت میلیون تومان، خیابان صائب تا هشت میلیون و خیابان خیام نیز تا شش میلیون تومان خرید و فروش میشوند.

قیمتها در جنوب اصفهان از قیمت بالاتری برخوردار است. خیابان مرداویج متوسط قیمت آپارتمان 14 میلیون، هزار جریب 5 تا 10 میلیون، خیابان ملاصدرا 18 میلیون میباشد.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com