عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 149
نویسنده : omid

دنیای اقتصاد به سراغ واحدهای مسکونی و املاک مسکونی نوساز رفته است و در رابطه با واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی نوساز و آپارتمان های مسکونی کلید نخورد می نویسد. بازار مسکن این روزها شاهد افزایش قیمت نسبی برای واحدهای مسکونی نوساز بوده است.

مالکان آپارتمان های نوساز قیمت واحدهای مسکونی خود را 10 تا 15 درصد افزایش داده اند. این افزایش قیمت برای واحدهای مسکونی نسبت به قیمت قطعی آپارتمان مسکونی معامله شده در زمستان سال 95 می باشد.

مشاوران املاک معتقد هستند هیچ چیز در بازار معاملات ملکی تغییر نکرده است و این افزایش قیمت می تواند موجی از نارضایتی را در پی داشته باشد و عدم خرید واحدهای نوساز را بیش از پیش سبب شود. قیمت های پیشنهادی برای املاک میانسال و کهنه ساز نسبت به میانگین کمتر می باشد.

سن بالای آپارتمان های مسکونی سبب شده است مالکان ساختمان های نوساز و آپارتمان های نوساز، از این موقعیت به عنوان فرصتی مطلوب برای خود بهره برداری کنند. این امر مزیتی قیمتی برای واحدهای مسکونی را می دهد.

افزایش قیمت در آپارتمان نوساز را بیشتر در منطقه 5 تهران شاهد هستیم. این امر به دنبال رکود مسکن اتفاق افتاده است. رکود مسکن باعث شده است سازندگان مسکن نتوانند آپارتمان های طلایی خود را در بهترین زمان سال مانند تابستان معامله کنند و برای اینکه متضرر نشوند مجبور هستند قیمت فعلی ملک مسکونی خود را چندی تغییر بدهند.

این رفتار در گذشته تکرار شده و نتیجه ای نداده است. بسیاری از سازندگان از این مسئله درس نمی گیرند و باز می خواهند قیمت املاک مسکونی خود را افزایش دهند. هیچ چیز در بازار مسکن تغییر نکرده است که خریداران مسکن افزایش قیمت را قبول کنند. همان گونه که گفته شد این افزیش قیمت بیشتر در منطقه 5 تهران مشهود می باشد.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 142
نویسنده : omid

آمار سرشماری نفوس و مسکن از وجود تعداد 2.5 میلیون خانه خالی در کشور خبر می دهد. گزارش ایسنا در رابطه با عدم تطبیق تعداد خانه های خالی در کشور و تقاضای موجود در بازار می باشد. البته در جایی اشاره شده است تعداد خانه های خالی در کشور و آمار گفته شده در رابطه با آن غلط است.

خانه های موجود در تهران بیشتر تحت عنوان خانه های لوکس می باشند. خانه های لوکس و ویلاهای لوکس تهران، از قدرت خرید افراد به دور هستند و بسیاری از افراد توانایی خرید این املاک مسکونی را ندارند. در حال حاضر تعداد 490 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد.

آمار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با املاک مسکونی و منازل مسکونی خالی در تهران درست نیست. گفته می شود تعداد زیادی از خانه های خالی در تهران به عنوان خانه دوم هستند. از طرفی تعدادی از این املاک مسکونی و منازل مسکونی، برای مدت زمانی کوتاه خالی از سکنه هستند.

مدیر علمی طرح جامع مسکن در رابطه با تعداد منازل مسکونی خالی در کشور عنوان می نماید: در میزان خانه های خالی در کشور اغراق شده است. ویلاهای مسکونی در تهران عمدتا در مناطق لواسان، دماوند و نیز واحدهای مسکونی فله ای ساخته شده در منطقه 22 تهران می باشد.

وزیر راه و شهرسازی تعداد زیادی از خانه های خالی موجود در کشور را در نتیجه ی اجرای غلط برخی پروژه های مسکونی مانند پروژه مسکن مهر می داند. تعداد زیادی از خانه های مسکونی و واحدهای مسکونی در مسکن مهر در بیابان ها ساخته شده اند و فاقد متقاضی خرید مسکن می باشند.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 136
نویسنده : omid

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 68 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 300.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 73 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 299.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 57 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 235.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 156 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 702.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 67 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 250.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 55 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 250.000.000 تومان

خرید و فروش آپارتمان در شهران شمالی، آپارتمان مسکونی در شهران شمالی، آپارتمان با قیمت مناسب در شهران تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در تهران 151 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان مسکونی در شهران شمالی در تهران 906.000.000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 166
نویسنده : omid

آپارتمان مسکونی لوکس در تهران، آپارتمان مسکونی در پونک، آپارتمان لوکس در منطقه 2 تهران، آپارتمان برای خرید و فروش در تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در پونک تهران 130 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران 715.000.000 تومان

آپارتمان مسکونی لوکس در تهران، آپارتمان مسکونی در پونک، آپارتمان لوکس در منطقه 2 تهران، آپارتمان برای خرید و فروش در تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در پونک تهران 65 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران 268.000.000 تومان

آپارتمان مسکونی لوکس در تهران، آپارتمان مسکونی در پونک، آپارتمان لوکس در منطقه 2 تهران، آپارتمان برای خرید و فروش در تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در پونک تهران 56 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران 336.000.000 تومان

آپارتمان مسکونی لوکس در تهران، آپارتمان مسکونی در پونک، آپارتمان لوکس در منطقه 2 تهران، آپارتمان برای خرید و فروش در تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در پونک تهران 84 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران 430.000.000 تومان

آپارتمان مسکونی لوکس در تهران، آپارتمان مسکونی در پونک، آپارتمان لوکس در منطقه 2 تهران، آپارتمان برای خرید و فروش در تهران، متراژ آپارتمان مسکونی در پونک تهران 131 متر مربع، قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران 1.100.000.000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 158
نویسنده : omid

اماکن فرهنگی و میراث معماری زیادی در ایران وجود دارند که در یونسکو به ثبت رسیده اند. معماری سنتی ایران زمین می تواند تا دهه های آتی به خوبی به جهانیان نمایش داده شود. معماری شهری در یونسکو در صورتی ثبت می شود که اثر معماری و ساخت و ساز و منحصر به فردی داشته باشد.

در ایران، شهر شوش واقع در استان خوزستان، به عنوان اثر معماری منحصر به فرد و معماری ایرانی به ثبت رسیده است. سازمان آموزشی، فرهنگی و علمی ملل متحد، یعنی یونسکو، شهر باستانی شوش را به ثبت رسانیده است.

کمیته میراث جهانی یونسکو، در سی و نهمین نشست خود در آلمان، فهرستی از میراث معماری جهان و معماری خاص و منحصر به فرد جهانی در خود ثبت کرد. برخی از آثار معماری و معماری های جهانی زیبا ثبت شده در این نشست تخصصی عبارتند از: شوش خوزستان، میمند کرمان، محوطه هایی معماری در چین و سنگاپور.

شوش یکی از قدیمی ترین سکونت گاههای منطقه می باشد. این شهر، نامی است که در تورات نیز به آن اشاره شده است. قدمت معماری شوش چند هزار ساله می باشد و به خوبی و در کمال مناسبت در یونسکو به ثبت رسیده است و به عنوان اثر معماری ایرانی به جهانیان معرفی گردیده است.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 135
نویسنده : omid

باشگاه خبرنگاران در ربطه با زمان اتمام وادهای مسکونی در پروژه مسکن مهر می نویسد. وعده های ضد و نقیض موجود در رابطه با مسکن مهر و زمان اتمام واحدهای مسکونی در این پروژه داده شده است. دولت در رابطه با میزان پیشروی پروژه های مسکونی طی زمان و موعد اتمام این پروژه مسکونی، صحبت ها و وعده های مختلفی ارائه داده است.

در ابتدای دولت یازدهم بیان می شد پروزه مسکن مهر پروژه مسکونی است که چند دولت بعد را هم اسیر خود خواهد کرد. در سال گذشته وعده ی اتمام واحدهای مسکونی و اتمام ساخت و ساز واحدهای مسکونی داده شد. اما این وعده ی داده شده در سال 95 در رابطه با اتمام واحدهای مسکونی و تکمیل املاک مسکونی محقق نگردید. اما وزیر راه و شهرسازی قول داده است واحدهای مسکونی در این پروژه به اتمام برسند و تا پایان دولت یازدهم شاهد افتتاح واحدهای مسکونی در پروژه مسکن مهر باشیم.

در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بسیاری از افراد رضایت زیادی داشتند. افرا زیادی که طعم تلخ اجاره نشینی را کشیده بودند، می توانستند واحدهای مسکونی مورد نیاز خود را خریداری کنند. اتفاقی که تا چندی پیش برای افراد نمی توانست محقق شود و به انجام برسد.

مسکن مهر برای مدت 10 تا 12 سال است ک چند دولت را درگیر خود نموده است. تا امروز وعده های مختلفی برای اتمام آن داده شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم می توان پایان اتمام واحدهای مسکونی و ساخت و ساز منازل مسکونی را تا پایان دولت یازدهم دید یا نه.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 143
نویسنده : omid

مسکونی برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خبر داد. در پروژه مسکونی مسکن مهر خراسان رضوی، برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مسکن مهر خراسان رضوی، 8174 هکتار زمین تملک شده است.

عملیات ساخت و ساز 721 واحد مسکونی در پروزه مسکن مهر خراسان رضوی، در حال حاضر به صورت نیمه تمام می باشد. مدیر کل بنیاد مسکن در استان خراسان رضوی، از احداث 5452 واحد مسکونی مسکن مهر در استان های زیر 25 هزار نفر خبر داد.

به گفته ایشان طرح ویژه مسکن مهر روستایی و بهسازی مسکن روستایی در استان خراسان رضوی، دارای مشکلاتی می باشد. یکی از مشکلات مسکن روستایی پاین بودن کیفیت مصالح ساختمانی در آن می باشد. از این رو این منازل مسکونی در برابر سوانح طبیعی از خود مقاومتی نشان نمی دهند و در پی سوانح طبیعی پیش آمده، شاهد ایجاد خسارات زیاد در املاک مسکونی و واحدهای مسکونی روستایی می باشیم.

طرح ویژه مسکن مهر روستایی با ایجاد انگیزه مسکن مقاوم در برابر حوادث طبیعی و مقاوم سازی مسکن روستایی در برابر سوانح طبیعی می باشد. حفظ هویت و معماری بومی و تامین جنبه زیباشناسانه روستا، از اولویت هایی است که برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در آن اتفاق افتاده است.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 146
نویسنده : omid

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 106 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 560.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 81 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 380.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 120 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 370.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 87 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 522.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 80 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 600.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 79 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 380.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 74 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 450.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 105 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 682.500.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 210 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 950.000.000 تومان

فروش آپارتمان در صادقیه، آپارتمان با قیمت مناسب در صادقیه، خرید و فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه، متراژ آپارتمان مسکونی 65 متر مربع، قیمت فروش آپارتمان مسکونی در صادقیه تهران 450.000.000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 150
نویسنده : omid

خبرگزاری ایسنا از کمبود فضای آموزشی برای پروژه مسکونی مسکن مهر می نویسد. طی گفتگویی که در رابطه با مسکن مهر البرز انجام شده است، فضای آموزشی برای پروژه مسکونی وجود ندارد و این مسئه برای ساکنین مسکن مهر می تواند مشکل ساز شود.

محمدرضا اسپرورین طی گفتگویی که در نشست مطبوعاتی آموزش و پرورش داشته است، به مشکل مدرسه برای خریداران مسکن مهر اشاره می کند. این نشست در روز 21 فروردین 95 اتفاق افتاده است و به بخشی از مشکلات ساکنین مسکن مهر اشاره می نماید.

وی به مصوبات موجود در رابطه با فضای آموزشی اشاره نمود و عنوان کرد مطابق با مصوبات انجام شده برای هر 200 واحد مسکونی باشد یک فضای آموزشی برای ساکنین منازل مسکونی در نظر گرفته شود تا مشکل تامین مدرسه برای ساکنین را نداشته باشیم

این مسئول اشاره کرد: تنها مشکل واحدهای مسکونی مسکن مهر نبود مدرسه و فضای آموزشی نمی باشد. بلکه سایر پروژه های انبوه سازی استان مانند شهرک سپهر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و برای رفع این مشکل باید چاره ای اندیشیده شود. مسئولان کشور باید تلاش کنند قبل از آنکه این مشکل به بحران تبدیل شود، برای آن چاره اندیشی نمایند.


تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 190
نویسنده : omid

خانه تاریخی و معماری منحصر به فرد خانه بروجردی، مدال جهانی را از آن خود نمود. دبیر کل کنوانسیون عمومی یونسکو، انتخاب برتر سال 2015 را، به خانه بروجردی ها اختصاص داد. در اثر بازخودهای مثبت بازدیدکنندگان از این اثر معماری ایرانی و معماری سنتی ایران زمین، این اثر انتخاب شده است.

گردشگران آسیایی که از این اثر تاریخی معماری بازدید داشتند، با اعلام مثبت خود در خصوص معماری بازدید شده و معماری منحصر به فرد این بنای معماری، این خانه تاریخی را در طبقه بندی انتخاب برتر معماری های جهان قرار دادند.

سیستم طبقه بندی در معماری برتر دارای 4 فاکتور عمده می باشد که خانه تاریخی بروجردی ها به خوبی این 4 مولفه را در خود داشته است. ارزیابی مستقل، جاذبه های توریستی، هتل ها و مغازه ها و رستوران ها. برای هر مقوله یک مدال طراحی شده است.

این مدال هر سال یک بار به آثار معماری برتر و معماری های منحصر به فرد اعطا می گردد. هرساله بناهای تاریخی که این مدال به آنها اعطا شده است مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرند. مدال انتخاب برتر توریست، به خانه بروجردی ها رسید و این افتخار بزرگ را به خانواده معمار ایران عطا نمود.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com